recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - momsemor og pana
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmomsemor og pana

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Dolmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2004
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Emne: momsemor og pana
    Sendt: 29-Marts-2010 kl. 14:00
Hej
 
Jeg ved ikke om det bare er mig, eller der også er andre der ventede spændt på, hvad det endte med, med momsemor.
Og så af en eller anden grund, skulle emnet lukkesConfused
Hvis det er fordi man syntes at det har kørt i ring, så er der godt nok mange andre tråde der burde være lukketWink
 
Jeg ved ikke, jeg undrer mig bare......
 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 14:17
Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Momsemor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile


Hej med jer.....

Har lige haft en rigtig god snak med Nicklas fra Expert Big smile  Han beklagede meget, hvad jeg havde fået at vide, da jeg ringede til butikken.  Det er "farligt" at tage på ferie LOL

Han var meget forstående og støj på 4 meters afstand er en fejl, så jeg fik to valgmuligheder : de henter TVet, reparerer det, kommer og stiller det op igen (uden regning) eller jeg sender den defekte skærm tilbage og får pengene retur Thumbs Up

Skal lige snakke med gemalen, når han kommer hjem, hvad vi gør og så ringe tilbage til Expert i aften.

Pyha, sikke en lettelse, har næsten ikke sovet hele weekenden, men alt løser sig og der er service hos Nicklas i Ballerup Clap
Mvh. Jannie
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:14
God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:28
Bare iorden service fra Expert Clap
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!

For en gangs skyld er jeg enig med Strange. Tongue

Når man sender et apparat til rep., kommer de (næsten) aldrig tilbage i samme stand, som da du sendte det. Ja ja, fejlen bliver måske rettet, men du risikerer ridser, skrammer, buler, osv.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL


Redigeret af Firebird - 29-Marts-2010 kl. 17:54
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
 
Der vil jeg give Firebird, jeg har også svært ved at se, hvor den gode Expert service er henne Ermm
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:16
Det glæder mig trods alt Jannie - nu har du i det mindste frie hænderTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
Jeg tror 100% på at når emnet har været bragt op og der har været udtrykt en vis utilfredshed og flere tvivlsomme spørgsmål omkring dette, så har det sikkert hjulpet Niklas på vej til at være bare lidt mere venlig. Ellers stod det modsatte jo nok herinde nogle minutter efter, og så var fanden malet på væggen, den er nok helt sikker.

Så godt fælleskøbere kan stå sammen og få hjulpet de enkelte derude som er fortabt, når sælgere ikke altid vil...
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
Der var sandelig puttet en go' portion sarkasme i den sætning. Tongue
 
Men rart at vi som forbrugere har lidt magt trodsaltBig smile
Til top
Momsemor Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 20:36
Hejsa.....

Vil bare fortælle, at vi valgte, at få pengene tilbage for den defekte skærm. Orkede ikke alt "bøvlet" med rep. og tænk, hvis støjen stadig var der, når TVet kom hjem og så skulle afsted igen Dead

Så nu skal vi lige have den pakket pænt ned og sendt afsted, så er alt løst på tilfredsstillende vis  Thumbs Up

Tak til jer herinde for jeres støtte  Hug

Jeg vil lige understrege, at det IKKE var Nicklas jeg talte med i sidste uge  (han var på ferie)

Mvh. Jannie
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu