Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Dolmer
Junior bruger
Oprettet: 19-Februar-2004
Status: Offline
Point: 45
|
Emne: momsemor og pana Sendt: 29-Marts-2010 kl. 14:00 |
Hej
Jeg ved ikke om det bare er mig, eller der også er andre der ventede spændt på, hvad det endte med, med momsemor.
Og så af en eller anden grund, skulle emnet lukkes
Hvis det er fordi man syntes at det har kørt i ring, så er der godt nok mange andre tråde der burde være lukket
Jeg ved ikke, jeg undrer mig bare......
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 14:17 |
Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne"
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Momsemor
Bruger
Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 15:58 |
Hother skrev:
Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" |
Hej med jer..... Har lige haft en rigtig god snak med Nicklas fra Expert Han beklagede meget, hvad jeg havde fået at vide, da jeg ringede til butikken. Det er "farligt" at tage på ferie Han var meget forstående og støj på 4 meters afstand er en fejl, så jeg fik to valgmuligheder : de henter TVet, reparerer det, kommer og stiller det op igen (uden regning) eller jeg sender den defekte skærm tilbage og får pengene retur Skal lige snakke med gemalen, når han kommer hjem, hvad vi gør og så ringe tilbage til Expert i aften. Pyha, sikke en lettelse, har næsten ikke sovet hele weekenden, men alt løser sig og der er service hos Nicklas i Ballerup
|
Mvh. Jannie
|
|
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:14 |
God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!
PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:28 |
Bare iorden service fra Expert
|
|
PhDream
Guld medlem
Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:56 |
Strange skrev:
God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!
PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!
|
For en gangs skyld er jeg enig med Strange.
Når man sender et apparat til rep., kommer de (næsten) aldrig tilbage i samme stand, som da du sendte det. Ja ja, fejlen bliver måske rettet, men du risikerer ridser, skrammer, buler, osv.
|
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 17:53 |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:06 |
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:16 |
Det glæder mig trods alt Jannie - nu har du i det mindste frie hænder
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 18:21 |
Firebird skrev:
Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde?
|
Jeg tror 100% på at når emnet har været bragt op og der har været udtrykt en vis utilfredshed og flere tvivlsomme spørgsmål omkring dette, så har det sikkert hjulpet Niklas på vej til at være bare lidt mere venlig. Ellers stod det modsatte jo nok herinde nogle minutter efter, og så var fanden malet på væggen, den er nok helt sikker.
Så godt fælleskøbere kan stå sammen og få hjulpet de enkelte derude som er fortabt, når sælgere ikke altid vil...
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:18 |
Firebird skrev:
Kampus skrev:
Bare iorden service fra Expert | Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde?
|
Der var sandelig puttet en go' portion sarkasme i den sætning.
Men rart at vi som forbrugere har lidt magt trodsalt
|
|
Momsemor
Bruger
Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
|
Sendt: 29-Marts-2010 kl. 20:36 |
Hejsa..... Vil bare fortælle, at vi valgte, at få pengene tilbage for den defekte skærm. Orkede ikke alt "bøvlet" med rep. og tænk, hvis støjen stadig var der, når TVet kom hjem og så skulle afsted igen Så nu skal vi lige have den pakket pænt ned og sendt afsted, så er alt løst på tilfredsstillende vis Tak til jer herinde for jeres støtte Jeg vil lige understrege, at det IKKE var Nicklas jeg talte med i sidste uge (han var på ferie)
|
Mvh. Jannie
|
|