|
Profiber |
Besvar | Side 123 12> |
Forfatter | |
dvidebaek
Bruger Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Emne: Profiber Sendt: 06-April-2009 kl. 11:41 |
Har lige set at Profiber har fået opdateret deres kanal-udbud så man nu kan få både Canal Digital og Viasat-kanaler. Må dog sige at ud fra priserne ser Canal Digitals kanaler mest spændende udfra prisen. Viasat's kanal sammensætning kan jeg ikke tyde, og det virker som om, at det er bevidst så de kan klemme flere penge ud af folk! Er det bare mig som ikke forstår hvordan man sammensætter de enkelte pakker hos Viasat?? jeg har allerede internet hos profiber, så jeg regner med at jeg nu bestiller nogle kanaler fra CAnal Digital, og så må vi se om det er ligeså god kvalitet som på parabol. det kan være der er nogle af recordere's medlemmer som allerede har kabel-tv fra profiber som vil være så venlige at fortælle om kanal-kvaliteten? |
|
dvidebaek
Bruger Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Sendt: 06-April-2009 kl. 11:59 |
Her er iøvrigt et link så man kan se hvilke kanaler CAnal Digital og Viasat kan tilbyde profiber kunder: http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=706
|
|
Fabricius
Super bruger Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
Sendt: 06-April-2009 kl. 14:16 |
[QUOTE=dvidebaek]Her er iøvrigt et link så man kan se hvilke kanaler CAnal Digital og Viasat kan tilbyde profiber kunder: http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=706[/QUOTE] Mystisk, sidst jeg kiggede på denne side, stod priserne for de enkelte pakker der også, men de er åbenbart fjernet http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=748 M.v.h. Henrik. |
|
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 06-April-2009 kl. 16:12 |
El selskabernes Profiber bør vel få samtlige Alarmklokker til at bimle, noget i stil med IT Factory. Og sikke nogen priser Tidspunktet er også endnu bedre, recessionstid. Skrevet beskidt. Når Telefonselskaberne i oldtiden ikke kunne tvinge Parcelhusene, ejerboliger, til tilslutte sig HybridNettet. Så kan man vel heller ikke tvinge nogen til tilslutte sig FIBER? Eller hvad gælder fra idag og til november. Boxer's start. Redigeret af moho - 06-April-2009 kl. 16:19 |
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Sendt: 06-April-2009 kl. 16:32 |
Fatter ikke lige hvad du mener. Men Profiber bestemmer man da selv, om man vil have eller ej. |
|
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 07-April-2009 kl. 14:29 |
pipper quote Men Profiber bestemmer man da selv, om man vil have eller ej. quote Jeg tænker på hvor Antenneforeningerne løftede i flok, det her med Fiber kommer da til koste en bondegård. hvorfor da ikke ligeså godt udlægge 2 separate Coax - kabel anlæg. Men da konkurrence er ligegyldigt, Fibre er blankt vanvid. Og hvem som temmeligt skarpsindigt skrev: Hvorfor skulle nogen levere programmerne billigere til "Fiber udbyderne"; en sådan konklusion har vel en slags ret til ramme PLET! Nogens forudsigelser gælder altså i min Verden. Og hvorfor skulle samtlige EL selskaber være mere heldige i udlægger Fibre, end de daværende Telefonselskaber i udlægge HybridNet til PARCELHUS FOLKET! En mulighed for ramme rigtigt ved anvende spredehagl. Redigeret af moho - 08-April-2009 kl. 13:27 |
|
ALCFOTO
Super bruger Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Sendt: 07-April-2009 kl. 14:50 |
Jeg er meget tilfreds med tv fra profiber,kvaliteten er fuld på højde med parabol.Nu er fiber også snart, det eneste sted man kan få en ordentlig upload hastighed ,for menneskepenge.Det bliver også fedt når de kan levere hd on demand. Redigeret af ALCFOTO - 07-April-2009 kl. 14:51 |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2052 |
Sendt: 04-Maj-2009 kl. 21:45 |
Svært at finde rundt i deres priser
Redigeret af pipper - 04-Maj-2009 kl. 22:04 |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 08:35 |
479,- mdl for 10/10mb internet, basis TV pakke og
flatrate fastnet telefon, kan vel ikke siges at være voldsomt dyrt. OK - jeg ved da godt at f. eks TDC triple play er billigere, men der er også kun 1mb upload, og download er OP TIL 10mb. (Og der kan være meget laaangt op til de 10mb når der samtidig ses tv). På Fiber har man en garanteret hastighed, også når der samtidig ses TV. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 09:01 |
pfugl. Nej, der kan ikke være langt op til 10 MB, når der samtidig ses tv! TV får sin egen reserverede båndbredde, som ikke influerer på din surfning! M.v.h. |
|
pipper
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 16:05 |
Det er jo så uden TV3 om jeg jo gerne vil have. Dette koster som minimum 169 mdr. plus afgift på ca 900 om året. Hertil mangler jeg lige kanal 5 og DK4. Skal disse med i pakken kommer det hele til at koste ca. 850 kr/måned uden telefoni. Dette er da vildt dyrt i mine øjne: Redigeret af pipper - 05-Maj-2009 kl. 16:07 |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Sendt: 06-Maj-2009 kl. 08:23 |
Citat fra TDC's egen Home Trio annoncering: • Ser du TV reduceres hastigheden på din bredbåndsforbindelse – dog aldrig til under 512/128 kbit/s. Læs mere i Tillægsvilkår for TDC HomeTrio (TDC TV) pkt. 3. Hvis du skal bibeholde din surfhastighed, kræver det som minimum at dit kobber kan klare hastigheder over de 10mb, dvs du skal bo tæt på centralen. |
|
Besvar | Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |