|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Sendt: 26-April-2010 kl. 21:51 |
HIGH-DEF DIGEST har anmeldt Avatar. Billedet får topkarakter, og det får mig ikke til at glæde mig mindre til at se filmen hjemme hos mig selv.
![]() Du kan læse anmeldelsen her:
Redigeret af Hother - 26-April-2010 kl. 21:59 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Ja, ja, i det mindste behøver man ikke koncentrere sig om et plot...., men kan nøjes med at nyde de flotte billeder
![]() |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
Og lige en anmeldelse mere - fra blu-ray.com:
Er dog den amerikanske udgave men mon ikke det holder i forhold til den europæiske ![]() Redigeret af kennethbrdk - 26-April-2010 kl. 22:24 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Det var aldrig et problem at kunne koncentrere sig om plottet i Avatar, der kunne komme flyvende grise forbi lærredet og man ville stadig kunne følge med ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ja de skulle vel bare være blå for at passe ind... ooiiiinnkk
![]() Med lidt held ligger avatar og venter i postkassen når jeg kommer hjem.. den blev sendt fra blockbuster igår.
edit, den var der sørme... så er der dømt bio Redigeret af rhsin - 27-April-2010 kl. 17:11 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
jup. den blev sendt i går og lå i postkassen!!! :-)
Jeg bestilte steelboksen og det er den europæiske version eller RED_BIRD_2D_F3 som Anydvd angiver den til at være - så modsat kommentaren på forsiden, så er det ikke den samme som UK-udgaven der identificeres som RED_BIRD_2D_WW nu må jeg så vente til det hele er kopieret over før jeg kan afspille. (har ikke købt hverken powerdvd, tmt3 eller lignende og har ikke en alm BD-afspiller) |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
min anydvd brokker sig fælt over den.. men kopierer den over så må vi se
Drive (Hardware) Region: 0 (not set!) Media is a Blu-Ray disc. Total size: 24438784 sectors (47732 MBytes) |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hej René - hvilken version af anydvd? - 6.6.3.8 er ude i beta og tager den uden problemer. søg i slysofts forum for den nyeste beta.
jeg sad nemlig også med 6.6.3.4 og der skete det samme for mig som skete for dig - men jeg fandt en tråd med betaen i stedet. Redigeret af claus_jac - 27-April-2010 kl. 17:42 |
|
![]() |
|
![]() |
min er netop 6.6.3.4, nu prøver jeg at se om min popcorn vil afspille den ellers må jeg have fat i betaen mangler 10 min før den er på lager
edit, ja min popcornhour c-200 ville ikke afspille den.. dvs der kom en rød skærm hvor der stod at jeg skulle opgradere min blu ray afspiller.
Jeg fandt anydvd 6.6.3.8beta og den har jeg installeret også gav den ingen fejl.. er nu ved at smiden den på nas igen.. så må vi se.
Drive (Hardware) Region: 2
Media is a Blu-Ray disc.
Total size: 24438784 sectors (47732 MBytes) Video Blu-ray label: RED_BIRD_2D_F3 Media is AACS protected! Media is BD+ protected! AACS MKB version 16 Using BDPHash.bin 10-04-26-B Removed AACS copy protection! Removed BD+ copy protection! Note: automatic detection of region code not possible with this disc. Blu-ray Java signatures fixed! BD-Live deactivated! Java BD+ runtime removed! Redigeret af rhsin - 27-April-2010 kl. 18:37 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
ok, det må være version 1.65.. den napper jeg lige.... dvs nu er den på vej ind på min NAS så det bliver min Popcorn c-200 der står for afspilningen... men opgraderer nu pioneeren anyway
avatar vil ikke ummidelbart køre på min popcornhour c-200 (skiven kører fint på min bdp-lx71) for ikke at hijacke tråden har jeg postet i denne tråd om problemet http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68355&PN=47&title=popcorn-hour-c200-anmeldelse-spawn Redigeret af rhsin - 27-April-2010 kl. 20:14 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg set brudstykker af Avatar, hold da helt fast den har et utroligt flot billede
![]() ![]() Bevares, jeg ved da godt, at meget af filmen er animeret, men det ændre altså ikke på, at jeg tog mig selv i, at sidde med åben mund (polypperne er taget forlængst
![]() Jeg kan desværre ikke bedømme lyden, for min receiver er til reparation
![]() Men til de af jer der har købt filmen.......rigtig god fornøjelse, and enjoy
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |