|
AGK DVB-T MPEG4 model 10444 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Kaj Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2010 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2010 kl. 13:28 |
![]() ![]() Boksen er rimelig (ikke super) hurtig, -ca. som den gamle boks jeg havde, og billedkvaliteten er bestemt rimelig til prisen. Der er en rigtig god program-oversigt (EPG- Electronic Program Guide). Fjernbetjeningen er ok, men man skal pege direkte på boksens infrarøde modtager, ellers sker der ingenting.
![]() Derudover spiller boksen MP3 musik, og viser videoer i DIVX og AVI format (det er dem jeg har prøvet, -den understøtter sikkert flere formater).
![]() Tager man prisen på 389 kr i betragtning, -må det blive 5 ud af 5 stjerner herfra. Redigeret af Kaj Jensen - 29-Maj-2010 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det klares jo nemt hvis det ønskes, med en adapter til Scartudgangen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kaj Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2010 Status: Offline Point: 16 |
Tak for tips'et.
Havde faktisk allerede koblet det op fra SCART, men det er bare min mening at der bør være analog udgang på en sådan boks ...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er jo en gammeldags måde at gøre det på, tilslutninger i dag går mere og mere over til Digital, og det er også den eneste måde at få DD Surround.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Igen, du har helt ret, -jeg er bare gammeldags
![]() |
|
![]() |
|
![]() Savner også en oversigt der samtidigt viser hvad der er på alle kanaler.
Øv, -er nu nede på 2 stjerner af 5.
|
|
![]() |
|
DenFede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Nu stiller jeg et sikkert vanvittigt dumt spørgsmål:
Skal man bruge en antenne til den boks? Kan man ikke tilslutte den til YouSee-hullet i væggen og så modtage de gratis HD-kanaler?
|
|
![]() |
|
Mig bekendt, så er det ikke en Kabelbox.
|
|
|
|
![]() |
|
DenFede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Så man skal investere i en stueantenne også?
|
|
![]() |
|
Hvis indendørs modtagelse er mulig hvor du bor, ellers en udendørs.
|
|
|
|
![]() |
|
Ja, Radiomanden har som sædvanlig ret
![]() Den er til antenne (udendørs eller indendørs) og understøtter f.eks. ikke Boxer TV, eller kabel. |
|
![]() |
|
Og jeg takker for de hurtige svar - og for at måtte kapre tråden :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |