Min infocus in78 projketor, har kørt 98 timer og den har ikke været brugt det sidste års tid, siden jeg er flyttet, men stået forsvarligt i orginal emballagen. Inden jeg satte den op igen, firmware opdaterede jeg den. Jeg synes nu den larmer mere end den plejede at gøre for et år siden.
De første 10 minutter den er tændt, støjer den ikke så meget, men så tager støjen til. Hvis jeg går i menuen og sætter den til high power og straks efter fjerner fluebenet fra high power går den ned i støj niveau. Efter ca. 10 minutter stiger støj niveauet så igen. Det er ret træls at høre på og man kan ikke undgå at bemærke støjen,når man ser film, specielt i snakke scener.
Er den nogen der har erfaring med om den seneste firmware opdatering v1.4 bevirker at projektoren kommer til at støje mere?
Hvad kan jeg ellers gøre for at løse problemet? kan der være støv i projektoren der gør at den støjer mere nu end den gjorde fra starten?
Håber virkelig der er nogen der har et bud på en kvalificeret løsning af støj problemet!