recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee boks fryser?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee boks fryser?!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee boks fryser?!
    Sendt: 17-August-2010 kl. 16:26
 
Min yousee boks er på det sidste begyndt at fryse nogle gange når jeg skfter kanal. Så er der ikke andet at gøre end at slukke og tænde den igen, men det er da irriterende.
 
Er der andre der oplever det samme, og er der noget man selv kan gøre ved det?
 
Det er boksen uden harddisk.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

 
Min yousee boks er på det sidste begyndt at fryse nogle gange når jeg skfter kanal. Så er der ikke andet at gøre end at slukke og tænde den igen, men det er da irriterende.
 
Er der andre der oplever det samme, og er der noget man selv kan gøre ved det?
 
Det er boksen uden harddisk.

Den er vel opdateret til nyeste Firmware ?

Ved med den gamle Firmware, kunne den finde på at fryse på kanal 50 og fra kanal 100 og på kanaler men ikke havde købt rettighed til.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 19:41
Min er værst til det når jeg skifter meget og hurtigt i EPG...., så er det sluk....men det er nu snart 2-3 uger siden det skete sidst...
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 21:49
Det er vilkårligt hvilken kanal den fryser på.
 
Opdaterer den ikke selv, når den har behov for det? Det mener jeg da den har spurgt om en gang selv.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 09:32
Du har ikke stillet et-eller-andet oven på boksen fornylig, den kræver luft omkring sig. Prøv at checke signalstyrken og bit-error-rate, hvis signalet er for dårligt kan boksen opføre sig underligt. Ellers må du vel kontakte Yousee og foreligge dem problemet.
mvh Christian
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 09:34
Du kan se software-versionen under boksinformation, den sidste software-version indeholdt rettelser, så frysninger blev minimeret, men jo, den bør jo opdatere sig selv.
mvh Christian
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:16
Mærkeligt nok, så oplevede jeg det aldrig før sidste opdatering...


Redigeret af TvHomer - 19-August-2010 kl. 16:16
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Mærkeligt nok, så oplevede jeg det aldrig før sidste opdatering...
Fejlmeld boksen på 8080 4050.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Kim Kaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 14:53
Det er du ikke alene om - jeg har haft besøg af en tek-person 2 gange og alle mine kabler er udskiftet med dobbelskærmet dit og dat.
 
Min box er også udskiftet mindst 3 gange - men stadigvæk giver den problemer.
 
Jeg har TV1000 - Canal+ samt fuld pakke.
 
Problemet optræder gerne når jeg er i gang med at optage og skifter til en af mine betalingspakker fra en af mine kanaler fra den normale fuldpakke - men den kan også strejke når jeg hopper f.eks. over til Discovery fra en standardkanal - så låser kanalen ikke men info teksten forsvinder ikke med mindre jeg koldstarter min box.
 
Yousee fortæller mig at jeg er den eneste i verden der har det problem - og jeg kan bare fise af hvis jeg ikke kan lide deres produkt.
 
Yousee ved de har et problem - men de kender ikke årsagen og kan derfor ikke rette problemet
 
vh.
 
Kim
 
 
 


Redigeret af Kim Kaos - 09-September-2010 kl. 15:02
Til top
Jksa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 18:13
Hej Kim Kaos
 
Du skriver
jeg kan bare fise af hvis jeg ikke kan lide deres produkt
 
Fik du virkelig det svar?
 
Som alternativ kan man jo kun vælge Boxer, hvis der er YouSee hvor man bor.
Til top
Kim Kaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2010
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 18:23
Ja det var den besked jeg fik - jeg havde åbenbart klagede så meget at de ikke ville have mig som kunde.
 
Det har heldigvis en meget venlig over-teknik som kikkede forbi 3 gange og skiftede en masse kabler dog uden at det hjalp.
 
Problemet blev først løst den 17. sep da de kom med en opdatering af boksen.
 
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Kim Kaos Kim Kaos skrev:

Det er du ikke alene om - jeg har haft besøg af en tek-person 2 gange og alle mine kabler er udskiftet med dobbelskærmet dit og dat.
 
Min box er også udskiftet mindst 3 gange - men stadigvæk giver den problemer.
 
Jeg har TV1000 - Canal+ samt fuld pakke.
 
Problemet optræder gerne når jeg er i gang med at optage og skifter til en af mine betalingspakker fra en af mine kanaler fra den normale fuldpakke - men den kan også strejke når jeg hopper f.eks. over til Discovery fra en standardkanal - så låser kanalen ikke men info teksten forsvinder ikke med mindre jeg koldstarter min box.
 
Yousee fortæller mig at jeg er den eneste i verden der har det problem - og jeg kan bare fise af hvis jeg ikke kan lide deres produkt.
 
Yousee ved de har et problem - men de kender ikke årsagen og kan derfor ikke rette problemet
 
vh.
 
Kim
YouSee havde med Samsung 3106 det problem, at når man zappede fra en SD-kanal til en HD-kanal eller ville zappe henover en HD-kanal, gik boksen i udu. Det skulle faktisk være løst med den seneste opdatering. Prøv med en tvungen opdatering. Jeg kan ikke selv huske, hvordan den tvungne opdatering iværksættes på 3106, men der er sikkert andre, der kan hjælpe. Sikkert også på 8080 4050.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu