|
Bumper/case iPhone 4? |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Emne: Bumper/case iPhone 4? Sendt: 18-August-2010 kl. 21:35 |
||
Hey,
Læste dette link: http://www.apple.com/dk/iphone/case-program/ Er det bare mig der er totalt spasser, for jeg kan ikke finde det "etuiprogram" inde i AppStore? Hvad skal man lige søge på for at installere det på iPhone? |
|||
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 21:39 | ||
Jeg fandt det heller aldrig - så jeg brugte bare download-linket på den hjemmeside, som du selv linker til
Redigeret af DanishBacon - 18-August-2010 kl. 21:52 |
|||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 21:42 | ||
ladiesman217
Sendt: 18-August-2010 kl. 23:21 | ||
Tak for respons :)
Nu så jeg lige at inde på www.zagg.com kan man købe det invisible shield til iPhone4. Hvad er den bedste beskyttelse I kender til?? Og kan man købe det i DK? Link gerne til sider tak :) |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 23:40 | ||
Kender en der købte det i Elgigantens nye MEGA Store i Glostrup, men om det kun er der de har dem ved jeg ikke.
Lad den være som den er, og blot undgå at smide med den den
/Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
ladiesman217
Sendt: 19-August-2010 kl. 00:00 | ||
Jeg så også at de har den i Glostrup, men jeg kan ikke finde det inde på elgigantens hjemmeside, eller jo det kan jeg godt, men der står ikke noget om det passer til iPhone 4???
Hehe, ja jeg kan jo bare lade være med at smide med den, men tænkte nu også på lommeridser osv. Vil gerne give den bedste beskyttelse :) |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 19-August-2010 kl. 00:17 | ||
http://www.incover.dk/shop/iphone-4-397p.html /Lars Redigeret af Lars - 19-August-2010 kl. 00:18 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 19-August-2010 kl. 01:08 | ||
Jeg har haft invisible shield på bagcoveret af alle mine 3 iPhones. Især 3G og 3GS blev relativt hurtigt ridsede hvis man lagde dem på et bord og lignende. Ifølge Apple skulle glasset på for- og bagside jo være ridsefrit, men det passer ikke helt efter hvad jeg har læst.
Så har igen købt Invisible Shield som beskyttelse. Hvis det sættes rigtigt på så lægger man næsten ikke mærke til det, og jeg synes faktisk også at det er mere behageligt at holde på. Jeg sætter det ikke på skærmen, da jeg for det første er lidt nervøs for måske at påvirke/ødelægge den overfladebelægning der er på skærmen som giver færre fedtfingre (oleofobisk eller noget i den stil), hvis jeg senere besluttede at pille det af. Derudover føler jeg heller ikke jeg har brug for skærm beskyttelse, da telefonen altid ligger på bagcoveret på bordet, og lommeridser ikke findes hos mig da jeg aldrig har andre ting liggende i samme lomme.
|
|||
ladiesman217
Sendt: 19-August-2010 kl. 07:53 | ||
Okay, så må jeg jeg jo alligevel købe den store invisibleShield pakke, for at få til bagcoveret :) tak for dit input, og tak for linket Lars. Men det jeg mente, det er at selvom du ikke har noget i din lomme, men kun din telefon, så kan du da ikke undgå at lave lidt lommeridser fra sandkort, støv osv.?? Eller det sker der måske ikke noget ved? Har du prøvet denne form for beskyttelse, og er det noget ved? http://www.incover.dk/shop/iphone-4-cover-401p.html |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Sendt: 19-August-2010 kl. 09:51 | ||
Scratch resistant != ridsefrit. De skriver "more scratch resistant than ever" hvilket betyder mere modstandsdygtig over for ridser end nogensinde før (hvilket her må mene i forhold til tidligere iPhones). Jeg har en gammel 3G som jeg absolut ikke behandler specielt pænt, og den har ikke en ridse på glasset. |
|||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 19-August-2010 kl. 09:59 | ||
Har selv købt mit Invisible Shield i Elgiganten i Nykøbing F, så mon ikke det er noget Elgiganten fører generalt. |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 19-August-2010 kl. 10:15 | ||
har gået med min gamle 3 i lommen med nøgler og alt andet, forsøgt ikke at have skarpe ting sammen med den men har tit glemt det, den er fra launch og har ikke en eneste ridse i glasset, så min 4´er går ubeskyttet, ingen grund til at købe en glas / stål telefon hvis man vil pakke den ind, så kunne det lige så godt være en plastik mobil.
Har dog set udgaver med slemme ridser, hvordan de er opstået kan jeg ikke sige, meget sjovt har aldrig set en med MANGE ridser, det er altid lige EN slem ridse, og så intet.
så da den ny har det glas på begge sider, så er den mere holdbar end så meget andet, men ikke 100% sikker.
|
|||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |