recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med hjemmesiden.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med hjemmesiden.

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med hjemmesiden.
    Sendt: 07-August-2005 kl. 16:46

I forbindelse med ustabiliteten af hjemmesiden, er forsiden tilsyneladende taget ud af drift.

Som en positiv sideeffekt, er oversigten over nyeste emner kommet ind på forum siden - det synes jeg faktisk er rigtigt godt!!  Lad den endelig blive der! 

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2003
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2005 kl. 16:56

Hørt! Den er jeg også ret begejstret for

Håber siden snart er ok.

Mvh Maria
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2005 kl. 17:11

Ja det er meget smart at have den derovere i siden, men jeg savner et link til "seneste 100 emner" og "seneste 500 emner".

Men når forsiden nu kommer op og køre igen, så vil de links jo sikkert være at finde der istedet.

Mvh Michael

Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2005 kl. 18:50

Yes, jeg syntes det er helt ok med højre spalten og seneste indlæg.

Forsiden betyder ikke så meget for mig, bare jeg kan se de seneste indlæg :)

Mvh. Moef

Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2005 kl. 18:58

Jeg er helt enig. Kan faktisk bedre lide siden som den er nu

m.v.h.

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2005 kl. 18:29

Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Ja det er meget smart at have den derovere i siden, men jeg savner et link til "seneste 100 emner" og "seneste 500 emner".

Hvis du trykker på søg og skriver f.eks. et e i søgefeltet, får du alle de sidste beskeder i tids rækkefølge. Det er godt nok ikke så let som et link, og det bliver også meget, rigtig meget gult.

PV
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2005 kl. 21:14
Jeg savner forsiden...
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2005 kl. 07:03
Vi andre savner også forsiden (jeg gør i hvert fald også), men den sideeffekt, med de ændringer der er sket på forumsiden, må gerne blive der også når forsiden kommer stærkt igen - synes jeg.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
megemar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2005 kl. 09:03

Hi

Til Dem der er igang med at løse problemet med forsiden:

Det virker som om søgningen ikke kan søge i meddelelsesteksten, men kun i overskrift og brugernavn og det er jo ikke altid nok.

mvh.
Michael
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2005 kl. 10:09

Hej,

Lidt kommentarer, ris og ros og forslag fra mig.

Forsiden kan jeg undvære. Vigtigst er, at man kan besøge recordere.dk hver gang og læse og skrive indlæg. 

FAQ'en bør recoveres.

Ros til en velfungerende e-mail-underretning om nye beskeder og mange andre ting, der virker rigtig godt.

Ros til alle, der hjælper andre i sine svar. 

Ris til dem, der opretter en "meget vigtig tråd" (eller 15 på en uge med stort set samme spørgsmål - et faktisk eksempel) og som får svar og som ikke kort fortæller, om svaret kunne bruges eller overhovedet er læst. 

Ris til CHART.DK-boksen i bunden. Behøver den være der? Det er fint, vi er nummer et, men et klik på den giver en liste med flere døde links og en hel del pop-up vinduer, der kun delvist hindres af en opdateret XP, kommer op, når man klikker lidt rundt.

Om søg:

Søgning bør ændres, så en besked indeholdende søgeordet kan findes som resultat i stedet for at man skal se efter gule markinger på ofte sidevis af hits, der blot refererer til en tråd. Eller så mange tråde, at det tager alt for lang tid at orientere sig!

På samme måde ville det være rart at kunne linke direkte til en besked for at svare på et spørgsmål, der stilles af nogen, der ikke har fundet og læst svaret, der ofte allerede findes her et eller andet sted.

Om trådtitler:

Ved brug af "opret nyt emne" kunne der poppe en lille tekst op, der fortæller, at "tråden oprettes i _____-forummet", "Ønsker du at ændre forum?" og "Brug om muligt eksisterende tråde" og "Ved ny tråd: Vær præcis med stavning og emne, så andre kan søge på dit emne og finde det".

Hvis man f.eks. vil vide, om man kan få DVD'er med 2 skrivbare lag på hver side er "Et spørgsmål", "hjææælp søges", "DVD???????", "Hvem har dem?" ikke særligt præcist. Tråden kunne f.eks. kaldes "Tosiders DL-DVD'er."

Om indsatte billeder:

Jeg har brugt det lidt og flere af billederne, jeg uploadede er nu blot krydser = væk eller off-line. Hvorfor det? Kan det løses?

Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2005 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Det har i så fået nu

Vælg Seneste emnerSeneste emner i menuen, eller tryk Se flere emner.. i emne-oversigten (de gør det samme)

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2005 kl. 17:05

Hej,

Jeg synes på det sidste, at siden her har fungeret rigtig godt. Forsiden kan jeg godt undvære. Dog er der ind i mellem ingen adgang til siden. Der kommer ikke en ”siden kunne ikke findes” op, men den hentes heller ikke.

Er der en flaskehals et sted?

Og hvorfor er der ofte mange minutters forskel på, hvornår en besked postes og hvordan den tiddstemples på listen over nyeste beskeder?

…ude af sync og cirkulation, men sig det endelig ikke til nogen…

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu