Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:57
kokkeole skrev:
Jeg får denne fejlmelding når jeg forsøger at se et program i TV Arkiv, på YouSee boksen.
Nogen bud?
/Ole
Hej Ole,
Jeg ved vi har haft problemer, med returvejstjenester de sidste par dage. Dette har skyldtes stor efterspørgsel på Cinema, startforfra og arkiv som har resulteret i, at nogle ikke kunne se deres ønskede tjenester.
Hvornår kommer fejlen hos dig, er det ved tilgang til arkiv eller når du vælger en udsendelse, du gerne vil se?
Jeg får denne fejlmelding når jeg forsøger at se et program i TV Arkiv, på YouSee boksen.
Nogen bud?
/Ole
Hej Ole,
Jeg ved vi har haft problemer, med returvejstjenester de sidste par dage. Dette har skyldtes stor efterspørgsel på Cinema, startforfra og arkiv som har resulteret i, at nogle ikke kunne se deres ønskede tjenester.
Hvornår kommer fejlen hos dig, er det ved tilgang til arkiv eller når du vælger en udsendelse, du gerne vil se?
Theis
Det er når jeg har valgt en udsendelse i Arkiv. Andre gange er der en meddelelse 225 tror jeg, og en besked med at systemet er overbelastet.
/Ole
Kokkeole If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Fik det til at virke ved 18 tiden i dag. Så der er altså bare run på nogen gange. Ellers fedt at kunne se de afsnit man ikke fik set. Denne gang var det Lulu og Leon. Man får den dog ikke i HD. Men bedre end at miste et afsnit. /Ole
Kokkeole If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Oprettet: 10-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 193
Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 09:48
kokkeole skrev:
Fik det til at virke ved 18 tiden i dag. Så der er altså bare run på nogen gange. Ellers fedt at kunne se de afsnit man ikke fik set. Denne gang var det Lulu og Leon. Man får den dog ikke i HD. Men bedre end at miste et afsnit. /Ole
Hej Ole,
Vi er i gang med opgradering af vores net og arbejder hårdt på, at få Cinema, startforfra og arkiv kapaciteten op, så nettet kan klare den øgede efterspørgsel.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum