recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til forumsøgning på egne indlæg.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til forumsøgning på egne indlæg.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2402
Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til forumsøgning på egne indlæg.
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 13:46
Jeg skriver en masse forskellige steder på forummet her og indimellem kniber det med at huske hvilke tråde jeg har gang i. Heldigvis har forum'et en søgefunktion der kan hjælpe.

Prøv at gøre følgende:

- Klik på "Søg" for oven.
- Klik på "Avanceret søgning" i den kasse der kommer frem.
- Sæt "Search Options" til "Alle fora"
- Skriv dit navn/alias i "Search by user name" feltet
- Klik på "Start søgning"

Du har nu en side der viser alle de tråde du har skrevet noget i. Hvis trådene står med fed skrift er der kommet svar i trådene. Let og hurtigt overblik over "action" i de tråde du har deltaget i, det synes jeg er ret smart..

En anden måde at nå frem til samme oversigt er hvis du kan finde et indlæg skrevet af dig selv. Ved at klikke på dit eget navn/alias kan du vælge "Find Medlems Indlæg" - det giver samme resultat som den søgning jeg beskrev ovenfor, den kræver dog at du først manuelt finder et indlæg med dit eget navn at klikke på..

Jeg ønsker mig en direkte "Find egne indlæg" knap oppe for oven i forummets menulinie, en direkte genvej til Søg, Avanceret søgning, Alle fora, taste strandvasker, enter. I princippet præcis det samme som jeg kan ved at klikke "Find Medlems Indlæg" på et af mine egne indlæg, bare puttet bekvemt op i menulinien for oven så jeg slipper for først at lede efter et af mine egne indlæg.

Håber det gav mening.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1958
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:01
Det er vi flere der gerne vil have... Der var engang en "Se egne indlæg" knap, men efter forummet blev opdateret forsvandt den... Unhappy
Der er også lavet flere tråde om emnet.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 13:05
Bare for at lave forspørgelsen igen, ville meget gerne have denne funktion igenEmbarrassed
Get HIFI or die trying c",
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu