recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 og logitech de Novo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 og logitech de Novo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 og logitech de Novo
    Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 19:11
Hej

Er det muligt at tilslutte og bruge mit logitech tastetur og mus, model de Novo, i spil såsom Bioshock.

Såvidt jeg kan Google mig til, så kan det godt bruges til at skrive med, men jeg kan ikke finde noget omkring spil.

Jeg har svært ved at ramme med controlleren. :-)
Til top
ArneBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Hej

Er det muligt at tilslutte og bruge mit logitech tastetur og mus, model de Novo, i spil såsom Bioshock.

Såvidt jeg kan Google mig til, så kan det godt bruges til at skrive med, men jeg kan ikke finde noget omkring spil.

Jeg har svært ved at ramme med controlleren. :-)
 
PS3'en kan sagtens bruge mus og tastatur i spil, men de fleste FPS spil understøtter det ikke (normalt med den lamme begrundelse, at det er snyd i multiplayer for dem som ikke har mus+keyboard. Man erkender altså at controller er dårligere og vælger så at ødelægge spillet for alle, inklusive dem der har mus+keyboard. Fantastisk logik Confused).
 
Det eneste FPS spil jeg med sikkerhed ved understøtter det er Unreal Tournament 3, så du bliver nødt til at tjekke fra spil til spil. Hvorvidt Bioshock understøtter det ved jeg ikke.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af ArneBjarne ArneBjarne skrev:

Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Hej

Er det muligt at tilslutte og bruge mit logitech tastetur og mus, model de Novo, i spil såsom Bioshock.

Såvidt jeg kan Google mig til, så kan det godt bruges til at skrive med, men jeg kan ikke finde noget omkring spil.

Jeg har svært ved at ramme med controlleren. :-)
 
PS3'en kan sagtens bruge mus og tastatur i spil, men de fleste FPS spil understøtter det ikke (normalt med den lamme begrundelse, at det er snyd i multiplayer for dem som ikke har mus+keyboard. Man erkender altså at controller er dårligere og vælger så at ødelægge spillet for alle, inklusive dem der har mus+keyboard. Fantastisk logik Confused).
 
Det eneste FPS spil jeg med sikkerhed ved understøtter det er Unreal Tournament 3, så du bliver nødt til at tjekke fra spil til spil. Hvorvidt Bioshock understøtter det ved jeg ikke.


Det er så alligevel nemmere og ramme præcist med en mus fremfor et joystick.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 19:59
OK...
Tak for svaret
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu