recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tekster på YouSee Cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTekster på YouSee Cinema

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Tekster på YouSee Cinema
    Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 17:30
Forleden dag ville jeg prøve at leje en film på YouSee Cinema. Det gik også fint. Der var tale om en dansk film. Det irriterede mig imidlertid at filmen var tekstet. Det er meget godt hvis man har brug for det, men det er faktisk lidt træls at en dansk film bliver tekstet. Man sidder helt automatisk og læser teksterne.
Jeg forsøgte at finde en måde at slå disse fra, men jeg kunne ikke finde nogen steder hvor det kunne gøres.
Er der noget jeg har overset. Er det valgfrit om der er tekster på?
Er der tekster på alle danske film.

Hvis det ikke kan fjernes - som det jo kan på en DVD-film, så foretrækker jeg godt nok at se film på DVD fremover.

Nogen der kan hjælpe?
Hilsen
JOhn
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Hornbek Hornbek skrev:

Forleden dag ville jeg prøve at leje en film på YouSee Cinema. Det gik også fint. Der var tale om en dansk film. Det irriterede mig imidlertid at filmen var tekstet. Det er meget godt hvis man har brug for det, men det er faktisk lidt træls at en dansk film bliver tekstet. Man sidder helt automatisk og læser teksterne.
Jeg forsøgte at finde en måde at slå disse fra, men jeg kunne ikke finde nogen steder hvor det kunne gøres.
Er der noget jeg har overset. Er det valgfrit om der er tekster på?
Er der tekster på alle danske film.

Hvis det ikke kan fjernes - som det jo kan på en DVD-film, så foretrækker jeg godt nok at se film på DVD fremover.

Nogen der kan hjælpe?
Du skal bruge luppen på boksens fjernbetjening.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 18:30
Tusind tak.
Hilsen
JOhn