recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp LC-46LE820E billigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp LC-46LE820E billigt

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp LC-46LE820E billigt
    Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 23:54
Jeg har lige konstateret at Sharp LC-46LE820E kan fås hos Hifi-Klubben til "sølle" kr. 9.975,-.
Det lyder da godtnok billigt.... Hvis man ser bort fra manglende 3D, så er det da en skærm der tidligere var prissat ved siden af UE46C7705 og lign.  Det ligner da et kup, eller hvad?
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 08:52
Hvorfor ikke tage et bedre tv (Panasonic G20) i 50" og dermed 4" mere for 9995 hos AV-Connection?

Redigeret af Strange - 14-Oktober-2010 kl. 12:45
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Hvorfor ikke tage et bedre tv (Pannasonic G20) i 50" og dermed 4" mere for 9995 hos AV-Connection?
Ja, det er jo en diskussion man kunne tage (som den er blevet det mange mange gange før i nærværende fora) - men nu var det ikke det jeg spurgte om. Wink
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19649
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af rolighed rolighed skrev:

Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Hvorfor ikke tage et bedre tv (Pannasonic G20) i 50" og dermed 4" mere for 9995 hos AV-Connection?
Ja, det er jo en diskussion man kunne tage (som den er blevet det mange mange gange før i nærværende fora) - men nu var det ikke det jeg spurgte om. Wink

Du spørger om det er billigt at betale 20 kr mindre for et ringere 46" tv end hvad du kan få en G20 for.

Jo, det er vel billigt, for dette tv, men om det er billigt, sådan generelt - nej det syntes jeg ikkke.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 10:02
Lad mig omformulere spørgsmålet så:

Jeg har tidligere overvejet et UE46C7705, da jeg ønsker mig at fladt og smukt TV der kan TimeShift'e (pause TV). Jeg fandt frem til dette gennem tests på FlatPanels og utallige tråde samme sted og her på Recordere. Konkurrenterne til Samsung var LG og Sharp - alle prissat omkring de 13-14.000 kroner og alle LED TV.
Nu ser jeg så at man kan få Sharp TV'et til kr 9.975 - mens konkurrenter stadig på de 12.000+.
Det lyder (i forhold til konkurrenterne) billigt!?!

Jeg HAR allerede bestemt mig for et PS50C7705 - og G20 er ikke fladt og ikke smukt (og kan ikke TimeShift'e?)... Men faldt altså lige over den lave pris på Sharp LC-46LE820E.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 10:18
Hvis du kigger på budene indenfor LCD-teknologien, så er LG LE8500 er et godt alternativ, som giver bedre billedkvalitet - men naturligvis også dyrere.

Jo, Panasonic G20 kan også Time Shifte. Du skal blot tilslutte en ekstern USB harddisk til Tv'et.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 14:28

Hej

klaus DM:

Har du set den IRL...eller har du bare en lcd fobi?
Jeg er bestemt ikke imponeret over Panasonic-alene designet gør at jeg ikke engang ville have denne model hængende på mit lokum.

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 14-Oktober-2010 kl. 14:29
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 14:37
Så fristes man til at spørge dig om du har set pana i virkeligheden eller om du griber om dig med "det er grimt" argumentet og kun det...
Det oprindelige indlæg handlede ikke om design, det er noget der er kommet til.

Desuden er design subjektiv...Billedkvalitet kan måles med en facitliste. Lur mig om Pana ikke ville vinde her.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 14:41
selvfølgelig....har du set sHARP??
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 14:46
Ja, jeg har set Sharp i virkeligheden (dog ikke pågældende tv så vidt jeg husker)... Men kig lige på diverse tests. G20 anses altså for at være et af de bedste tv på markedet - det gør dette Sharp ikke selvom det sikkert er fint.
Desuden synes jeg det er sjovt at du spørger om Klaus har lcd fobi for efterfølgende at snakke om Pana skærme er grimme.
Så er man jo ikke en hat bedre selv Dead

Redigeret af Strange - 14-Oktober-2010 kl. 14:46
Til top
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 15:39
Halløj......pas nu på det ikke går for stærkt for dig:Jeg skrev..pågældende skærm er grim....og det mener jeg stadig...incl remoten som jeg mener er en JOKE.det ligner noget som er revet ned af en hylde hos Fætter BR

Jeg ved skam godt at billedet regnes for noget af det bedste...specielt til prisen,men det er ikke nok til mig alene.....men det er det åbenbart for dig?

Det ville klæde dig mere hvis du ventede med at skyde det ned,før du havde set aktuelle model selv.

Jeg kan rigtig godt lide denne model,ville dog selv vælge den nye med DVB-S tuner(le824)

Men det er jo nok også derfor de skyder de sidste le820 af nu til en god pris.

Som du kan se er jeg selv PLASMA mand-men ikke fanatisk,og efter at have flyttet om i min stue er jeg faktisk pissetræt af at jeg dårligt kan se tv i solskin,ikke engang med alle gardiner trukket for-så det er et ISSUE ved mit næste valg.

mvh
lrev
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 16:31
I min mening er LE820 et ganske godt bud på en LCD-skærm. Man bør dog få set den i virkeligheden, da tilføjelsen af en ekstra subpixel giver et synligt skift i farvegengivelsen, som ikke kan justeres væk.

Prisen er helt sikkert dumpet pga. den nye 824-model, som har 3D. Det gør dog ikke LE820 til en dårlig skærm og den rangerer da også på min top5 over LCD-modeller i mid-range segmentet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu