Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Casper
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
|
Emne: iPhone 4 strømforbrug Sendt: 21-September-2010 kl. 05:40 |
Hej!
Jeg vil lige spørge jer om hvor længe jeres iPhone 4 holder på strømmen?
Jeg synes min er begyndt at bruge en del.. Bare på denne nat med alarm sat til og lysstyrken på ca. 40 %, så er der ca. 85 % tilbage? Er det ikke lidt vildt??
Jeg opladte den igår i en del timer, og tog den fra ved 22 tiden..
På forhånd tak..
Redigeret af Casper - 21-September-2010 kl. 06:20
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Dondee
Bruger
Oprettet: 28-December-2007
Point: 136
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 07:31 |
Har du slukket for dine apps i multitasking??
|
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 07:47 |
Lader ca hver 2. dag
kan af og til klare små 3 dage
|
Casper
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 08:00 |
Ja, og nu har jeg også lige slukket for Beskeder, lokalitetstjenester og har skruet lysst. Ned til ca. 30 %.. nu må jeg se om det hjælper.. Det kan dårligt være batteriet den er gal med, da den fonen kun er 1,5 mdr.. Det kan selvf. Være en fejl(?) på batteriet, men tror det næppe.. Er ellers superglad for min nye gadget!
Jeg har normalt også været oppe på ca. 2 dage, men her de sidste dage gået ned i batteritid..
|
|
frugtkompot
Guld medlem
Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 08:08 |
Min holder typisk 2-3 dage, og det er uden, at jeg lukker "multitasking" programmerne, for det er sgu næsten et fuldtidsarbejde.
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield. Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
|
Casper
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 09:58 |
frugtkompot skrev:
Min holder typisk 2-3 dage, og det er uden, at jeg lukker "multitasking" programmerne, for det er sgu næsten et fuldtidsarbejde. | Okay.. Men er Beskeder i indstill. Og lokaltj. Slået fra hos dig? Hvad med lysstyrken? Hvor mange timers brug kan du komme op på inden du smider den i laderen igen, og sjatlader du eller helt i bund og 100 % hver gang? Det sidste er måske ligemeget, da de "nye" typer batterier næsten skulle være lige glade??
Redigeret af Casper - 21-September-2010 kl. 10:19
|
|
mejersken
Super bruger
Oprettet: 17-April-2007
Point: 319
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 11:47 |
Hvis batterindikatoren skal vises rigtigt skal batteriet afledes helt ca 1 gang om måneden.
Ellers er det kun vigtigt at aflade helt de første 3-5 gange for at være sikker på at alle celler er blevet aktiveret.
|
Casper
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 11:52 |
Okay.. Jeg kan dog ikke helt huske, hvor mange gange det blev afladt helt i starten :s
|
|
TobiasKM
Guld medlem
Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 12:32 |
Det er meget få multitasking programmer der rent faktisk bruger strøm i baggrunden.. Sådan noget som GPS og Pandora hvis du streamer musik.
Generelt bliver processerne bare suspenderet, og bruger derved ikke noget strøm. Så generelt er det ikke noget man behøver bekymre sig om.
Hvorfor er lysstyrken vigtig når du har den liggende over natten? Der er skærmen vel slukket? :P
|
frugtkompot
Guld medlem
Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 12:33 |
Casper skrev:
frugtkompot skrev:
Min holder typisk 2-3 dage, og det er uden, at jeg lukker "multitasking" programmerne, for det er sgu næsten et fuldtidsarbejde. |
Okay.. Men er Beskeder i indstill. Og lokaltj. Slået fra hos dig? Hvad med lysstyrken? Hvor mange timers brug kan du komme op på inden du smider den i laderen igen, og sjatlader du eller helt i bund og 100 % hver gang? Det sidste er måske ligemeget, da de "nye" typer batterier næsten skulle være lige glade?? |
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med, at beskeder skulle være slået fra?
Jeg kører med ca. 50 % lysstyrke. Jeg kører den overvejende helt i bund (~10 %), og sjatlader kun af nødvendighed. Men det er nu ikke for at skåne eller pleje batteriet, men mere et udtryk for, at jeg ikke gider have den siddende i opladeren, hvor jeg ikke kan bruge den. Derfor kører jeg den næsten altid helt i bund, og lader den så op igen over natten.
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield. Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
|
TobiasKM
Guld medlem
Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 12:33 |
Hvad med sådan noget som push email? er det slået til eller fra?
|
Casper
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 13:05 |
TobiasKM skrev:
Det er meget få multitasking programmer der rent faktisk bruger strøm i baggrunden.. Sådan noget som GPS og Pandora hvis du streamer musik.
Generelt bliver processerne bare suspenderet, og bruger derved ikke noget strøm. Så generelt er det ikke noget man behøver bekymre sig om.
Hvorfor er lysstyrken vigtig når du har den liggende over natten? Der er skærmen vel slukket? :P |
Indtil videre streamer jeg ikke musik.. Ang. lysstyrkeren, så tænker jeg her når det er dag, om hvor meget lys der er i skærmen for det tager jo også - altså når ifonen bliver brugt...
|
|