|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() Sendt: 30-November-2010 kl. 20:11 |
Hej alle
Her til aften var DR1 og TV2 forsvundet fra min favorit liste, og jeg ville derfor foretage en opdatering af kanal listen, men det resulterede i at ALLE kanaler forsvandt. Det er ikke verdens undergang tænkte jeg, og ville så bare lave en auto søgning, men fjernsynet kan kun finde netværks id 0, og der er ikke nogen kanaler at finde. Er jeg den eneste med det problem ? Skal lige siges at de analoge kanaler er OK på et andet TV, og Yousee boksen virker også fint. Redigeret af Boost - 30-November-2010 kl. 20:12 |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
![]() |
|
reiler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej
Jeg har lignende problem på mit Win7 Media Center med digitale tunere (Anysee)
Flere kanaler, bla. DR1 og TV2 er der ikke noget signal på, jeg har genscannet, MC finder kanalerne, men der er ikke noget signal på, påstår den :-(
De virker fint på et tv med indbygget tuner.
Jeg er træt af MC.
|
|
mvh
Michael |
|
![]() |
|
Epedemic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Har samme problem her til aften. Kun kanalerne på 370mhz (dvs inkl DR1+2+TV2)
Er på Frederiksberg, og bruger mediaportal, men går ud fra det er yousee der roder rundt i forbindelse med de varslede kanalomlægninger...
|
|
![]() |
|
volleborg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Det er et generelt problem med Panasonic 10. Prøv at lave en fuld søgning i stedet for en hurtig.
Kig evt. i emnet "Guide på X10"
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
De har flyttet kanalerne på 370 MHz til 378 MHz. Samtidig ligger der nogen udgaver af bl.a. DR1 og DR2 uden signal, hvilket øjensynlig forvirrer nogen modtagere. På http://www.dkscan.dk/TV/yousee_hovedstaden.htm findes en liste opdateret over kanalerne, som de pt. ser ud i hovedstadsområdet. Redigeret af dkscan - 01-December-2010 kl. 00:43 |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
DR1 og DR2 på 538 MHz "mangler" i din liste. Jeg kan heller ikke finde dem længere (også København). Tidligere var 370 MHz DVB-T udgaverne, mens 538 MHz var de udgaver som YouSee selv encodede ud fra SDI (og som havde noget højere bitrate). Forhåbentlig er de ikke fjernet permanent? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Det hjælper ikke med en fuld søgning, den kan stadig kun finde netværks id 0, og jeg skal bruge id 151. |
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Det vil være rigtig kedeligt, hvis de forsvinder. Men da de ikke var der i går efter omlægningen, så måtte de jo væk fra listen.
De er stadig med på 538 MHz men pt. uden indhold, så der er måske håb endnu:
![]() |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Mistede også de første 2 kanaler i går på mine LG fjernsyn, kørte en søgning, prøvede 3 gange, og den finder 17 digital kanaler som alle sammen er udenlandske og kræver kort, alle de andre er der kun når man går fra digital over til analog, så alle kanaler er altså pt analoge, så noget må da være helt galt, de fleste af kanalerne var der jo inden søgning og er der stadig på det TV jeg ikke har lavet ny søgning på.
|
|
![]() |
|
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hmm
Prøvede lige en 4 søgning nu hvor der var gået en times tid, søgningen er ikke færdig men pt er den på over 100 digitale kanaler, så noget tyder på at yousee lige skal have noget tid til at få det hele til at køre ? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fik alle mine kanaler tilbage igen her til morgen, uden at jeg selv gjorde noget.
|
|
Panasonic TX-P50ST50Y
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Incl dobbelt udgaverne af DR1 og DR2? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |