|
Nyt 37", men hvilket...?! |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
Beno
Bruger Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Emne: Nyt 37", men hvilket...?! Sendt: 28-April-2006 kl. 20:40 |
Hej Er på jagt efter et nyt TV og et 37" burde passe til stuen, men hvilket?? Vil ofre max 20k på det og er egentlig ligeglad om det er LCD eller plasma - det skal bare helst være sort... Har kigget på panasonic TH-37PV60E. (som dog ikke er sort) Nogen der har erfaringer med denne model? Og hvad med Pioneer, findes der nogle modeller i 37" fra dem? Sony Bravia (i fælleskøbet) findes ikke i 37", kommer det måske senere..? Og mht. til fælleskøb så bryder jeg mig ikke om Samsung xxR72 modeller... Samsung LE-40M71B er derimod topfed, nogen der ved om den model kommer i 37"?? Beno |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 28-April-2006 kl. 21:09 |
Hvad med LG 37LB1, som der var fælleskøb på tidligere på året? 37", sort, og jeg vil tro at det koster under 20k p.t. hos for eksempel JustBuyIt. Meeeen...... inden du smider 15k-20k for et TV, burde du kigge grundigt på billedet, ikke bare på om rammen er sort eller sølv. Designet vænner man sig vel til (?), og hvad hjælper det at designet er pænt, hvis man ikke kan holde ud at se på billedet? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
BrianJVC
-- Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Sendt: 28-April-2006 kl. 22:30 |
Skærmen har kortlæser med gengivelse af stillbilleder og video i høj opløsning. Skærmen kan købes følgende steder, Expert/2tal, Speakers Corner eller Godpris.dk til favorabel pris. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
Beno
Sendt: 28-April-2006 kl. 22:54 |
Er der nogle erfaringer (gode/dårlige) fra nogle af Jer der købte LG 37LB1 på fælleskøbet?? Er I godt tilfredse med Tv`et? Den model havde jeg nemlig osse luret på....
|
|
T-man
Bruger Oprettet: 18-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 10:31 |
Jeg har købt et Panasonic 37" PV-60E for en lille uges tid siden. Jeg er meget tilfreds med det, et virkelig flot billede, også når jeg ser analog kabelTV (har også Selector). Jeg synes designet er meget godt, jeg kan især godt lide udseendet på højttalergitteret som på en meters afstand ser massivt ud. Der er rigtig god lyd i højttalerne, 3 scart indgange og 2 HDMI. |
|
Hilsen Thomas
Panasonic DMR-E20 Panasonic TH-37PV60E JVC DR-MH300SE JVC RX-D701S |
|
daj72
Bruger Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 10:54 |
Jeg har så godt nok 42" i samme model, men jeg er meget tilfreds, og har ikke fortrudt en millimeter. Dejligt fjernsyn, mere er der ikke at sige.
|
|
Best Regards
Dan |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Sendt: 29-April-2006 kl. 14:57 |
Jeg tror også at JVC LT-37M60 er værd at gå efter - der står et superflot billede på det og jeg har selv bestilt det. Det fås som standard i sort udførelse og kan fås til 19.499,- f.eks. hos godpris.dk. Og designet er superflot. Læs mere om fjernsynet i denne artikel: Artikel om LT-37M60. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Beno
Sendt: 30-April-2006 kl. 14:04 |
Hvor har du du købt det og hvor meget kostede det? Syntes ikke lige jeg kan finde nogle billeder af lige den model nogle steder... Du kunne ikke lokkes til at tage et billede eller to og evt. poste dem her ?? |
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Sendt: 30-April-2006 kl. 17:20 |
vi er godt trætte af vores Panasonic 37PV60E med de skide lorte blæsere, de larmer ALT for meget til at det er noget man gider at bruge 16.500kr på - nu skal det retur og så køber vi nok 37PV500. ved i om der er blæsere i det, for skal ihvert fald aldrig mere ha' et tv med det monteret.... |
|
Beno
Sendt: 01-Maj-2006 kl. 06:56 |
Lyder ikke betrykkende....! T-man og daj72, hvad har I at sige til denne kommentar?? I har ingen problemer med blæserstøjen på Jeres Panasonic, eller...?? |
|
Hund
Junior bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Sendt: 01-Maj-2006 kl. 12:48 |
Jeg har lige fået et Panasonic 37PV60E, og har kun een kommentar: Fantastisk TV. Og jeg har altså ingen problemer med nogen blæserstøj. Så der må være en fejl, hvis det er så slemt som andre påstår. Det summer en lille smule - men med mindre man ser TV uden lyd, kan dette ikke høres under alm. TV-kiggeri. Jeg har ikke fortrudt eet sekund. Jeg købte det hos Easyshopping - bestilte søndag, overførte penge mandag og hentede det i Tyskland med tysk moms tirsdag. Så jeg kan derfor heller ikke genkende nogen utilfredshed med Easyshopping, som nogle også har skrevet om. Kort og godt kan derfor kun siges: Køb et Panasonic 37PV60E - det fortryder du med garanti ikke. |
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Sendt: 01-Maj-2006 kl. 16:32 |
jamen det kan sgu godt være at der er en fejl, for høres det kan de ihvert fald og det er ikke for at skræmme nogen - men så må det retur til forretningen og se se om vi helt skal et andet eller bare skifte blæserne. hvA MEd PV500,, er der også blæsere i dette og hvor meget bedre er det end PV60 så jo så er en ny model |
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |