|
X-BOX 360 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Emne: X-BOX 360 Sendt: 02-December-2005 kl. 11:09 |
Hej Alle Så er den nye X-Box 360 på vej ud til de første købere. Hvad er forventningerne til den ? Hvad er de første indtryk ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Tsunde
Guld medlem Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 13:05 |
TOTALT flot grafik, så den i Bilka igår hvor den kørte Call Of Duty (mindede meget om det ihvertfald) på en 26" Samsung LCD, og DET så bare RIGTIG RIGTIG godt ud.... Mange detaljer, ingen hak eller noget, der stod desværre en masse unger og spillede, så fik ikke selv mulighed for det. Men håber at kunne overtale konen såsnart det lykkes mig at få købt en fladskærm |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 13:08 |
Hvis det er samme skærm som der skal spilles på, så pas på med de langsomme LCD skærme. Så hakker det aligevel /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Lars
Sendt: 02-December-2005 kl. 16:51 |
Ansvarshavende redaktør.
|
ibber
Ny bruger Oprettet: 16-September-2005 Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 17:16 |
Her er endnu et link:
|
|
Tsunde
Guld medlem Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 18:34 |
Nogen herinde fra der har fået den? Måske man skulle ønske sig lidt penge i julegave til en? Bare irriterende at der ikke er hdmi/dvi udgang på den så den kunne erstattet købet af en ny DVD afspiller.... |
|
Ravnholdt
Guld medlem Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 19:15 |
Hej Ja, dette aspekt med Xbox 360'erens manglende hdmi/dvi-port finder jeg også er problematisk. En hdmi/dvi siges jo at blive fremtidens scart, så hvorfor nøjes med en componentadgang? Jeg har forstået at componentadgangen understøtter High Definition-billeder, men jeg er lidt usikker på, hvilken opløsning der reelt undersøttes - understøtter den således op til 1920-1200? Tak for fine links. Med venlig hilsen Peter Redigeret af Ravnholdt |
|
OleJ
Junior bruger Oprettet: 25-December-2003 Status: Offline Point: 72 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 19:23 |
Det er en ENORM stor strømforsyning (fysisk) der bliver brugt til den, kan ikke huske hvornår jeg sidst har jeg sådan en stor strømforsyning.
|
|
Ravnholdt
Guld medlem Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 19:53 |
Hej Et billede af den kæmpestore strømforsyning kan ses på: http://www.twitchguru.com/2005/11/20/xbox_360/page3.html Med venlig hilsen Peter |
|
tomaszo
Bruger Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 20:36 |
Jeg syns MS har været lidt for hurtige med at få deres konsol ud, det har bl.a betydet at der var fejl på RIGTIG mange af konsolerne i USA, derfor tror jeg også der vil være en del små fejl ved den her i EU. Jeg venter selv på ps3 da jeg tror den ekstra tid sony bruger, gør at de kommer af med mange fejl. Og nu har jeg osse altid også selv haft rigtig gode erfaringer med alle mine sony produkter. Der er også et meget større udvalg til PS.
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 02-December-2005 kl. 23:23 |
Jeg så den i Computercity men desværre var det kun en demodisk der var i.
Selv venter jeg lidt til prisen falder. Jeg har købt min sidste konsol til lanceringspris. Og så vil jeg også gerne se hvad mod-folket finder ud af. Rart med et forum til konsoller her. Jeg læser gerne nyheder og anmeldelser på Gamesector, Gamereactor og Boomtown, men deres fora er desværre overbebefolket med 10-årige PS2/Xbox fanboys, hvis største fornøjelse det er at råbe "PS2/Xbox SUUUUUUUUUUUUUUUUUCKS" |
|
tomaszo
Bruger Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 03-December-2005 kl. 00:43 |
Det sku ikke engang løgn stampe... Men jeg tror sku ikke du skal regne med xboxen falder i pris i et stykke tid... 2000 for den mindste pakke er sku ikke særlig dyrt, og 3000 med hdd og trådløs kontrol er sku osse rimelig billigt vil jeg sige...
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |