|
htc desire hd |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
ole post
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
Emne: htc desire hd Sendt: 05-November-2010 kl. 09:58 |
hej.
er der nogen der fået telefonen endnu. mener den skulle være til salg 3-11 ligner et godt alternativ til samsung og iphone 4.
|
|
Ole Hansen
|
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 05-November-2010 kl. 13:16 |
Anmeldelse og kommentarer:
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/htc-desire-hd-fremragende-uden-overraskelser-mobiltest,lid.13152/
|
|
ole post
Sendt: 08-November-2010 kl. 09:05 |
takker for linket, skuffende at skærmen skulle være dårligere en htc desire og sammenlignet med iphone virker det som lysstyrken på skærmen er skruet helt ned. ja så blev det heller ikke den mobil.
|
|
Ole Hansen
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Sendt: 08-November-2010 kl. 09:52 |
Har fravalgt netop Desire HD pga. skærmen.
Den er så dårlig at man tror det er løgn. Selv når man skruer farven op på fuld knald ligner det noget der er løgn. Forstår overhovedet ikke HTC, at de ikke har smidt en AMOLED skærm i den. Skidt skidt!
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
abacus
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Sendt: 11-November-2010 kl. 02:18 |
Har nu haft min siden d.3-11 og er da meget tilfreds, det er min første smart-phone, så det har taget mig lidt tid at sætte mig ind i den. Når man er utilfreds med skærmen, uden selv at have set den, og efter at have læst 1 enkelt negativ (om skærmen) anmeldelse, lyder det nærmest som om, man er til de farver, der er på fladskærme hos forhandlerne/butikerne. Har nu set både en spillefilm, et afsnit af Borgen og en tegnefilm på den, og jeg vil da sige, at den er meget som mit fjernsyn, efter jeg havde kalibreret tv-skærmen. Lidt kolde og dæmpede farver, næsten som farveprofilen på Nikon D5000 fotos i raw. MVH Niels |
|
ole post
Sendt: 13-November-2010 kl. 09:05 |
du har ret man skal selfølgelig se den "live" før man dømmer den ude.
mener bare at når man forøger skærmstørelsen burde så ikke opløsningen følge med.
|
|
Ole Hansen
|
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Sendt: 13-November-2010 kl. 09:21 |
Har haft min i en uges tid nu og kom fra en alm desire, og er Slet ikke skuffet skærmen er ganske udemærket, den har ikke de flotte prangende farver som SGS og Desire og eks Iphone4.
Men alt er tydeligt på den og jeg vil sige mere naturlige farver ikke alt det der farvelade ;)
Har stået udefor med den sammen med SGS og Iphone4 og den taber ikke der, jeg blev selv overrasket over hvor tydeligt den var udenfor.
Hastigheds mæssig og hvordan menuer og skærmen kører render den om hjørner SGS og Iphone4 kører ikke bedre.
Redigeret af klander - 13-November-2010 kl. 09:21 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
abacus
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 00:49 |
Nu mangler jeg bare et lækkert lækkert læderetui og en skærm-film/skåner, er der nogen her, der kan komme med nogle gode anbefalinger? Har sert et par etuier til desire, men de har ikke være så lækre. Niels
Redigeret af abacus - 18-November-2010 kl. 00:50 |
|
rawi
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 03:03 |
http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC.htm har jeg købt min Tough Case (til den almindelige Deisre), samt noget bil tilbeør. Ingen problemer med at handle der.
|
|
tommykjensen
Bruger Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 76 |
Sendt: 20-November-2010 kl. 19:23 |
Jeg har haft min Desire HD i lidt over 2 uger nu og forstår da slet ikke kritikken af skærmen.
Og touch skærm fungerer flydende med god respons så jeg er rigtig godt tilfreds med min.
|
|
Tommy Jensen
|
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Sendt: 20-November-2010 kl. 19:42 |
Er du sikker på at du har stået med en DHD i hånden
For du kan ikke skrue på farven men på lysstyrken, har selv haft en Desire med Amoled skærm og ja der mere farvelade på. Men når du er udendørs slår DHD's skærm den alm Desire skærm, Den slår faktisk både SGS og Iphone4 skærme udendørs, såeee helt ringe er den sku ikke.
Og fordi HTC har valgt at bruge S-LCD i stedet for er fordi Samsung ikke kan levere nok skærme !!! Redigeret af klander - 20-November-2010 kl. 19:44 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
cm813
Junior bruger Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Sendt: 03-Januar-2011 kl. 22:52 |
Og fordi HTC har valgt at bruge S-LCD i stedet for er fordi Samsung ikke kan levere nok skærme !!! Link til dokumentation ? |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |