recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Home trio VS. Telia TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHome trio VS. Telia TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Emne: Home trio VS. Telia TV
    Sendt: 19-Februar-2011 kl. 09:38
Jeg har home trio, som jeg næsten er nødsaget til udover parabol, da der ikke er antenne lagt ind i vores nye hus. Det er også fint nok. Det virker. Men er træt af  det dyre abb. Har kigge lidt på Telia´s  tv.
Er der nogle der har erfringer med telias tv ..?
mvh klaus
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 18:20
INGEN..?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Zaico Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 18:44
Jeg har TeliaTv og det virker meget godt. men en ting der iritere mig er at man ikke for en tv boks med der kan optage... men har læst på deres side at de arbejder på at kunne tilbyde det, så måske det kommer som et tilkøbsprodukt på et tidspunkt... 

men ellers har vi start forfra på stort set alle kanaler ink TV2 Film, hvilket jeg synes er meget dejligt.

der ud over er der også film leje i SD og HD og dem i SD synes min kone og jeg er pænere end en normal DVD og dem i HD er næste så gode som BlueRay. 

jeg har 10/1mbit og det køre ret godt, stabilt. 

Jeg har den gamle router man fik i starten som er en Zyxel P660H-D1, men nu for man en Thomsom TG712 som også har trådløst netværk indbygget og den kan man styre NAT og en masse andet, det kan man ikke på den Zyxel jeg har, den er med en firmware som Telia selv har lavet som forhindre at man kan ændre i opsætningen...

Jeg er også tilfreds med deres support, men så igen har ikke haft sådan rigtig brug for den. 

men kan tilkøbe ting som fast ip og andet via selvbetjening på deres hjemmeside, det er meget godt man ikke behøver skulle ringe og alt muligt

alt i alt er det meget godt, på nær der mangler den der harddisk tv boks, men det kommer nok med tiden.

ps Telia skriver dette på deres hjemmeside

Er Zaptor boksen også en harddisk, jeg kan optage tv-programmer på?
Nej, men vi arbejder på at kunne tilbyde dette senere. 

Håber det kan bruges...
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 18:56
tak for info....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu