|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasmusj_dk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 18-Maj-2006 kl. 21:44 |
sidder og overvejer hvad man skal anskaffe... har kigget lidt omkring (var ved at hoppe på sony fælleskøbet af V2000'eren, men nåede det ikke...). Har dog kigget en del på AlfaView - mest pga. designet... men er der nogen der har nogle erfaringer med deres skærme ? er mest interesseret i 37->42 tommers lcd. Synes ikke at deres spek's er lige så "flotte" som f.eks. Samsungs - men er vi ikke ude i at der bliver benyttet forskellige "målestokke"... anyway - synes at de laver nogle pæne skærme, men er de pengene værd ??? /Rasmus |
|
![]() |
|
Digi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Har hørt fra min fætter (der er i branchen) at de viser et flot dvd billede, men absolut ikke et godt tv billede fra antenne kabel, så det skal du ser på det inden du køber, ikke noget med kun dvd signal
|
|
:o) K
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Hej Syntes kun der er negativ omtale om alfaview.Har nu haft et 32 tommer i 5 mrd,Som jeg købte brugt,Og er super glad for det. Og nej billede er ikke dårligt på tv,Og det jeg har er en 2005 model. Og der er det hele pip osv osv.Hvis jeg skulle brokke mig over noget er kanal skift,Der er det ikke så hurtig,Ellers køre det bare :-) Det sjove er at jeg havde sony 32 trinitron før og der var nogle kanaler ikke gode på tdc kabelnet,alfaview er de alle perfekte :-) mvh
|
|
|
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Hej
Det er som med kvinder. Det er det ydre som fanger men det indre der tæller. Jeg kunne ikke finde på at købe en Alfaview fordi de jo ikke laver panelet selv. Så vidt jeg ved er det kun Samsung, Philips og Sony der laver dem, så hvorfor ikke købe et af disse mærker. Min logik siger at jeg må få det bedste tv på den måde. Jeg har kun et CRT tv endnu, og lige meget hvilken en jeg har set, synes jeg billedet er superflot bortset fra Grundig, men jeg har heller ikke meget at sammenligne med. I morgen skal jeg se 37PF9830 med ambilight og hele svineriet. Merlin vil have 32.000 for det men kan få det for ca. 23.000 i Tyskland. Hilsen E.C. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Tja alfaview har et flot design, synd indholdet ikke matcher designet. |
|
![]() |
|
rasmusj_dk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
okay - forstår hvad du mener... men de må jo få panelet et eller andet sted fra... og er det ikke Sony sammen med Samsung der leverer mere eller mindre til alle ? og derved heller ikke selv laver deres "egne" paneler med får dem fra en fabrik som de har sammen - så sidder der noget forskelligt "guf" som udnytter panelerne forskelligt ? synes samsung kan følge med i designet på deres M serie, men sony har ikke rigtigt noget der hamler op med... er der nogen der har set andre reviews af alfaview end det der var i Gear ? (http://www.gearonline.dk/index.php/review/show/id=1212) - som jo i virkeligheden kun har roser ud over tunerens hastighed ... /Rasmus |
|
![]() |
|
Thomas1974 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Der har tidligere (for et år siden eller so) været en anmeldelse i ekstra bladet af et af deres LCD TV, som fik gode karakterer. For 2-3 uger siden anmeldte ekstra bladet Plasma TV, hvor Alfaview fik betegnelsen "Skrot". Synes i øvrigt det er ret fusket at de reklamerer med Normalpris, ja normalpris for hvad, det er deres egne skærme. |
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Jeg hentede en 42" plasma hos Alfa-View, Lyngby i starten af december 2005. Den hænger hos vores søn og de har været og er meget glade for den - ingen problemer. Det er jo egentlig det, det hele handler om ik' - at du bliver glad for den vare du har købt. Personligt kan jeg da bedre li' min flade Samsung LCD - men hvis vi skulle leve vores liv efter hvad Ekstrabladet / BT / you name it, mener, ja sååårh Ang. Alfa-View har jeg kun handlet med dem en gang og, OK, der var nogle logistik-problemer der krævede at jeg måtte køre til Lyngby en gang ekstra. Til gengæld fik vi, gratis, højttalere/vægophæng/kabler med, så der ikke var et øje tørt... Go' weekend fra Frederikssund |
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Jeg følger meget nøje med i hvad der kommer af nye produkter i denne
tid og særlig philips, og grunden til at jeg ville se 32pf3780 og 37"
var at jeg ville se hvordan de så ud med billedet i dag. Jeg har været
ved Merlin og Fona og set begge. Først blev jeg skuffet over design. De
er ikke så flotte i virkelighed som på billede, men billedet er kanon
flot og fjernbetjening elegant. Så det jeg har fundet ud af i dag er at
jeg enten skal have 37pf9731D eller 37pf9631D. Men den første skal være
5000 dyrere end den sidste, før valget ikke bliver den bedste. 9831 er
for stor til min stue. Det ambilight er genialt. Har Philips patent på
det system siden andre ikke har det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Rettelse til forrige indslag
Det er naturligvis 32 og 37 pf9830 i stedet for 3780. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
JA ambilight er genialt. Philips har sandsynligvis patent på det. De fik også en Eisa awards i 2004 for det. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Bare lige en kort notits angående hvem der producerer skærme og hvem der ikke gør osv. Den største producent i verden af LCD-skærme er altså Sharp og ikke LG.philips, sony, samsung og hvad der ellers har været nævnt. Sharp sidder på 36% af verdensmarkedet. Og angående Alfaview, så er der vist efterhånden en del tråde, der fortæller hvorfor man bør holde sig fra dette Jack and Jones blandt fladskærme. Redigeret af Langemor84 - 21-Maj-2006 kl. 11:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |