|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() Sendt: 18-Februar-2011 kl. 07:47 |
Hej alle. nu fik jeg så min fine HDi Dune Prime 3,0 igår. og havde for inden installeret Zappiti på min PC og fint scrapet det hele så alt så lækkert og godt ud på min PC. Men hvordan en i hede hullen få man det til at virke på Dunen?
Har lagt zappiti folderen på min NAS så jeg fint kan finde den. men det eneste der jeg kan med den er at åbne den og få fat i de 2 under mapper _Zappiti og Zappiti_ ressources. Nogen ide til hvad der er galt. eller hvad jeg skal gøre? Morten |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
![]() |
så skal du bare åbne _Zappiti folderen, og så burde det starte.
|
|
Pioneer PDP-428XD|Nad 757|Dali Mentor 2|
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Problemet i den sætning er bare at det gør det ikke. Prøver når jeg kommer hjem at ligge databasen over på en USB for at se hvad den siger til det.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm så langt så godt :)
Nogle gode ideer til hvad absolute path skal være? benytter smb sti. Har samlet lidt forslag men det tager jo lidt tid og tjekke hvad der er rigtigt. smb://DLINK-12057C/Volume_1/Videos/ DLINK-12057C://Volume_1/videos/ //DLINK-12057C/Volume_1/Videos/ nogle bud?
Redigeret af Neobi/q - 18-Februar-2011 kl. 23:34 |
|
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Hej Jeg er kommet til lige præcis det samme stadie.......Sappiti og Zappiti ressorces........ hvad skal man så??? Mvh LBA75
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Har I prøvet denne guide: http://www.mediasmartserver.net/2010/08/13/guide-setting-up-zappiti-for-the-dune/ den virkede for mig.
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Tjah, det er jo skidt når man ikke læser bare det mest basale om zapitti... :)
Bruger i mappede drev på jeres pc?
Hvordan skal DUNE kunne foholde sig til stier der er lavet ud fra mappede drev på en nas?
Sæt zapitti til at bruge netværksstien til nas.
Man kan IKKE flytte nogen mapper fra zapitti, alt skal ordnes inde i zapitti.
Derefter "Eksporter til DUNE".
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan ikke lige se hvorfor der skulle den undertone i den første del? Bliver sku lidt pissed over at skulle få sådan en kommentar efter at have brugt flere timer inde på http://www.mpcclub.com/forum/forumdisplay.php?f=150 Specielt når spørgsmålet ikke har noget med selve brugen af Zappiti at gøre men general netværks viden Og derfra giver resten da ikke den helt vilde mening. Spørgsmålet var meget simpel hvad for en af stierne så mest rigtig ud. ikke forklaringen på hvorfor. Kan så fortælle at i mit tilfælde var "smb://nasnavn/nasfolder/ den rigtige løsning. Men det havde jo været rart hvis man kunne have sluppet for bruge timer på at teste og rette til. Og resten er der ingen der har spurgt til. Og til LBA75 var mit problem at jeg prøvede at gøre det via UPnP. via SMB var der ingen problemer overhovedet Morten
Redigeret af Neobi/q - 22-Februar-2011 kl. 23:24 |
|
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Tjaa..... jeg kan godt læse, men det kniber nok lidt med forståelsen ![]() Jeg har en Synology NAS, og når jeg eksporterer til DUNE, så ligger der en Zappiti folder på min synology..... denne kan jeg også tilgå fra min DUNE...men ingen film? Har angivet min "absolute path" som "UPnP://Synology/Video/DVD MKV"....... det er vel så forkert, men kan jeg evt få noget guidance i hvad det er jeg gør forkert..... feks mappede drev etc? Sætter pris på al den hjælp jeg kan få...tak Mvh LBA75
|
|
![]() |
|
![]() |
Synology der kan du benytte CIFS du skal bare kalde stien smb://Synology/Video/DVD MKV og så tilgå den via SMB.
|
|
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
I stedet for at skrive stierne, så vælg at klikke dig hen til dem i Config.
|
|
![]() |
|
![]() |
Husk ikke at bruge et netværksdrev, men klik gennem Netværk-NAS-mappe....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |