Hej alle.
Der er et par stykker der har skrevet kommentarer til min anmeldelse af Lektor 6 og for ikke at skulle give mig selv thumbs up hver gang jeg besvarer en kommentar, opretter jeg denne tråd.
Der er nogle der har tilspurgt om det ikke var en ide at skrive anmeldelsen når højttalerne var tilspillet.
Hvis vi regner med at Dali's egen anbefalede tilspilningsperiode er 100 timer og jeg gennemsnitligt har spillet på højttalerne 6-8 timer om dagen i de 14 dage, inden jeg skrev anmeldelsen, så må højttalerne være tilspillede.
En anden spurgte til om jeg kunne være upartisk, når jeg selv har købt højttalerne. Nej, selvfølgelig skal min anmeldelse ikke ses som et 100% objektivt billede af højttalerne. Men jeg kan garantere at jeg har forsøgt at gøre det så objektivt som muligt og jeg synes bestemt ikke at min anmeldelse bærer præg af at lovprise Lektor 6 til over skyerne. Havde jeg synes at de spillede elendigt, så ville jeg helt klart have skrevet det.
En sidste tilspurgte om jeg ikke var så interesseret i klassisk musik. Jeg har faktisk lyttet indtil flere gange til Arcadi Volodos - Piano Transcriptions. Og jeg synes at højttalerne klarer en klassisk klaverkoncert ganske udemærket. Men jeg har ikke lyttet til specielle strygerkoncerter på dem, udover Beethovens 9'ende.
![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
Og der var jeg også ganske tilfreds.
Redigeret af mfhansen82 - 25-Marts-2011 kl. 15:58