recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Proshop?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med Proshop?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Proshop?
    Sendt: 14-Maj-2011 kl. 01:38
Hej.
Mandag købte jeg ekstern skærm, tastatur og mus på Proshop.dk. Det var alt sammen på lager. I bekræftelse på afsendelse, d. 10. maj (tirsdag) fremgik det at varerne ville blive sendt i to omgange, fordi de var på to forskellige logistik centre. Onsdag modtog jeg musen. Sendte så en mail om hvornår skærmen ville dukke op. Denne mail har jeg endnu ikke fået svar på. Har skrevet igen torsdag og fredag og stadig ikke fået noget svar. Pengene for den komplette ordre er trukket fra min bankkonto - men som sagt er kun musen dukket op. I bekræftelse af afsendelse var der kun track and trace på musen. Jeg har altså ikke nogen indikation af om mus og tastatur er på vej.
Jeg har før handlet hos Proshop og synes at de, sammen med Komplett, er nogen af de bedste leverandører af computere o.lign. I denne uge er SHG (hvor jeg iøvrigt også tidligere har handlet), blevet lagt sammen med Proshop.

Jeg ved ikke - men jeg synes bare at det er irriterende at jeg ikke får at vide om skærmen er på vej - eller om det er forsvundet i systemet, i sammenlægningen med SHG. Er der andre der har oplevet tilsvarende problemer med Proshop i denne uge?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Mikael Kolding Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2011
Sted: Aarhus
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 09:04

Hej,

Jeg har kigget på din ordre, og kan godt se at det er gået galt med leveringen.

Vi har været igennem en meget travl uge hvor vi har fusioneret Proshop og shg, desværre har enkle ordrer "siddet fast" i vores system, men vi skulle være på fuld tryk igen. Du skulle med fusionen af Proshop og shg gerne opleve bedre service, samt hurtigere levering af din ordre, dog er det aldrig helt smertefrit at lægge to virksomheder sammen som vi her har gjort.

Men hensyn til de sidste varer på ordren, så forventer jeg at de bliver leveret til dig i løbet af tirsdag eller onsdag.

Jeg beklager meget de problemer du har opleveret med Proshop, men jeg er sikker på at vi går en lys fremtid i mødeSmile

Mvh
Mikael Kolding, Proshop

Redigeret af Mikael Kolding - 16-Maj-2011 kl. 09:04
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 09:14
Hej.

Tusind tak for svaret - det lyder rigtigt godt!! Smile Jeg tænkte såmænd nok at sammenlægningen med SHG gav anledning til lidt overgangsproblemer... Wink Men godt at vide at der begynder at komme styr på tingene. Ser frem til at modtage de manglende varer - får den nye computer idag, så det lysner det hele, ser det ud til.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu