|
Nas |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Zneacer
Junior bruger Oprettet: 25-Oktober-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Januar-2012 kl. 09:00 |
Hej
Jeg håber i kan hjælpe
Jeg mangler en nas og har disse krav
wifi er et must....
torrent client...
lavt strømforbrug
hvad har i af forslag?
|
|
Earthquake/Crown
Titan Tigris Best speaker ever made !! |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ville bestemt kigge efter synology´s NAS, kig mere på www.synology.dk
du kan prøve en livedemo af deres nyeste system her, som fortsat er i beta http://www.synology.com/products/dsm_livedemo.php?lang=dan men hvis man kigger pris features og opdatering af system så syntes jeg de er et godt valg
afhængig af budget ville jeg personligt gå efter deres + modeller, og gerne med flere diske (afhængig af dit pladsbehov) Redigeret af rhsin - 20-Januar-2012 kl. 09:13 |
|
Mvh
René |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan også kun anbefale Synology. Har selv en DS211+ som kun bruger omkring 20w under fuld load.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wifi ??? Den tilsluttes med kabel til din router som så sørger for det trådløse !
Og hvis man skal have overført meget til NAS'en så sørger man for at gøre det via kabel - ellers bliver man træt af hastigheden |
|
|
|
Muele
Guld medlem Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved har Synologys NASer WIFI. Men det er dumt ikke at kable sin NAS. Du vil føle den som sløv når du "dobbelthopper", altså forbinder trådløst til din router fra f.eks. din pc og derfra videre trådløst til din NAS.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, synology NAS'er har ikke wifi. Som noget nut i DMS 4.0 understøtter de USB wifi kort
|
|
|
|
Zneacer
Funktioner
Tak(0)
|
mit ntp stik med router står i bryggerset men nas skal stå under mit fjernsyn... er der nogen der har erfaring med denne ? http://www.buffalotech.com/products/wireless/client-adapters/airstation-n300-dual-band-wireless-ethernet-converter-access-point-bridge-wlae-ag300n/
magter ikke at trække kabler
|
|
Earthquake/Crown
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stil din NAS i bryggerset, det er da oplagt
|
|
len61
Guld medlem Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt regne ud, hvorfor du vil have din NAS under tv'et, således den har direkte forbindelse med dit mediecenter eller hvad du nu har. MEN placere den hellere sammen med routeren, så den er kablet til routeren. Som en anden skriver vil du blive meget træt af hvor langsomt det kommer til at gå, når du først via. en computer skal trådløst snakke med netværket, som så trådløst skal snakke med NAS'en, for så at sende informationerne tilbage til din bærbar trådløst. Så rådet må være at anskaffe wifi til dit mediecenter eller hvad det nu er, og så lade NAS'en stå ved routeren. Medmindre du afspiller kæmpe store filer, burde det trådløse netværk kunne følge med.
MEN det allerbedste ville være, hvis du kablede den til routeren, og så kabel fra routeren ind til fjernsynet også! Trådløs netværk er bare ikke stabilt nok efter min mening, og jeg bruger kun trådløst til bærbar og afspilning af musik via. airplay. Redigeret af NikolajDS - 20-Januar-2012 kl. 14:51 |
|
Zneacer
Funktioner
Tak(0)
|
problemet er med at stille den i bryggerset er at så skal jeg stadig have signalet til mit tv.... gider ikke se tv i mit bryggers
|
|
Earthquake/Crown
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ikke læst mit indlæg særlig godt
Citat: "Så rådet må være at anskaffe wifi til dit mediecenter eller hvad det nu er, og så lade NAS'en stå ved routeren." Citat slut
Jeg selv har en Airport Express til at stå ved anlægget, både til at have airplay-funktionalitet, men også for at anlægget får "wifi".. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |