|
Forfærdelig reklame baggrund |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Februar-2013 kl. 23:01 |
Det er da noget af det værste jeg længe har set. Den telia baggrund er da vildt irriterende for øjnene. Den ødelægger totalt den visuelle oplevelse på denne her ellers så gode portal !
Ved godt at siden er nød til at vise reklamer for at kunne køre, men det er vel ikke meningen at recordere.dk skal ligne EB, BT og alle de andre lign. reklamesøjler.
Hvor lang tid skal vi brugere belemres med denne irriterende reklame ? Som jeg iøvrigt tvivler på, får nogle til at vælge telia frem for andre, tvært imod !!!
Må indrømme at mine ellers daglige besøg her på siden stopper og først kommer tilbage, når denne totalt ødelæggende reklame baggrund er væk !
Det er vel ikke meningen, at brugerne ikke har lyst til at frekventere siden pga. så voldsom en reklame. Det gi'r jo færre hits - eller hür ??
Ses - hilsen en ellers tilfreds bruger !
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Roland
Indtil vi har en fornuftig brugerbetaling på plads (læs: en som alle brugere af recordere.dk betaler til), der er reklamerne jo eneste indtægtskilde. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt nok fremgår denne tråd kun på forsiden...under siden med seneste indlæg er den sjovt nok skjult...
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå nu er den også forsvundet fra forsiden...
|
|
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øh. Den står fint her. Tror du ikke bare du har ramt et cache refresh.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg skrev så har jeg intet imod reklamer og ved godt at siden ikke kan drives uden. Men den her slags møg irriterende for øjnene - bl.a. fylder reklamen lidt mere end halvdelen af siden på min 24" - det er altså too much !!
Det kan jo ikke være meningen, at man som bruger mister lysten til at frekventere siden pga. det visuelle indtryk. Det giver jo i sidste ende ikke flere krunker i kassen !
Iøvrigt tvivler jeg på, at tvungen brugerbetaling er nogen god løsning. Imo så vil mange nok fordufte og så vil der kun være en lille skare tilbage. Og det er vel ikke meningen ?
Her ville frivillige donationer nok være en bedre idé. Det funker faktisk helt fint på bl.a. fotostart.dk som pt har ca. 27.000 tilmeldte brugere. Redigeret af Roland - 27-Februar-2013 kl. 23:43 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
db89
Funktioner
Tak(0)
|
Nu fremgår den godt nok igen begge steder. jeg ved intet om hvordan siden her fungerer, syntes bare det var mærkeligt at tråden pludseligt forsvandt fra oversigten.
Jeg "flygtede" oprindeligt herover fra et kendt hifi-forum på grund af censuren der fjernede alt der kunne tolkes den mindste smule kritisk over for forummet. Har ikke været så aktiv her på forummet i de seneste måneder, og var nu ved at tro at man måske her også var begyndt på at censure kritiske indlæg/tråde. |
|
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har 3 cache systemer der kører uafhængigt af hinanden. Listen på siden er en webkontrol der har sin egen cache, forsiden er en webside, der har sin egen cache, og så har vi en varnish cache server foran. Nogen gange falder de over hinanden, og så får man en tidligere visning. Dette dog max i 60 - 360 sek. Nu er der jo ikke så meget kritisk i det her indlæg. Recordere.dk er en forretning, og Telia TV har købt site ownership i dag den 27. februar. Over midnat forsvinder dele af bannerne igen. Det er en af de forretningsmodeller vi bruger, og sådan er det :-) Omkring emnet Jeg tror ikke rigtigt på "Fotostart" modellen. Virker som om Told & Skat ville slikke sig om munden, hvis de så hans "betalingsbetingelser" Jeg vil meget nødigt udtale mig om andre hjemmesider, da jeg hverken kender deres økonomi, brugerbase eller antal betalende brugere. Men med min erfaring for frivillige indbetalinger, der ville den månedlige udgift per betalende bruger (af dem der virkelig ønsker at donere), blive uforholdsmæssig høj, i forhold til reklamer. Men det ene udelukker jo ikke det andet, måske der en dag bliver mulighed for at betale, for at undgå reklamerne. Men risikoen er at de indbetalte penge bare ender i administration og udgifter til online betalinger, så intet er opnået. Recordere.dk er et selskab, og vi betaler skat og moms, så en 10'er her og der kan ikke betale de store afskrivninger der er på drift. Vi har p.t. 4 servere kørende, og betaler licenser til bl.a. Microsoft og CMS / Forum software udbydere. |
|
|
|
Roland
Funktioner
Tak(0)
|
Som sagt så er reklamer som vi normalt har her på siden, helt fint og selvfølgelig også forståeligt.
Men det kan vel ikke være meningen at man som bruger skal sidde og få så ondt i øjnene (og hovedet) pga. af en så belastende(læs flimrende) reklame, der fylder mere end selve indholdet ??
Det forstår jeg simpelthen ikke skal være nødvendigt !! Imo burde der være en grænse for, hvad man skal godtage som "site owner" ift. et firmas reklamekrav.
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Roland. Vi kan altså ikke tage hensyn til at du får hovedpine. Vi bringer ikke erotiske reklamer, og har også krav om et minimum af animationer, men dét wallpaper der har været på, er ganske acceptabelt. Og vi behøver ikke diskutere det mere, for du har din holdning, og vi har vores :-). Vi respekterer din, men den får os altså ikke til at skifte strategi. Det håber vi så du respekterer. |
|
|
|
Roland
Funktioner
Tak(0)
|
Jo da - jeg respekterer da jeres holdninger, men det ændre ikke mit syn på at i godtager den slags wallpaper reklamer.
Jeg savner forståelse for, at den slags flimrende baggrunds reklame for jer, er mere væsentlig end brugerens helhedsoplevelse når man frekventerer jeres side.
Det ta'r jeg så til efterretning og vil så overveje om jeg gider den slags imo ukritisk falden på halen for usel mammon.
Sorry for de lidt hårde ord, men jeg undres noget over de kolde og imo kyniske svar i her har givet !
|
|
|
quadrago
Guld medlem Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu bliver jeg nysgerrig. Er der tale om en anden Telia-reklame end den lilla med TV-logoerne?
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |