|
Hvad skal jeg med atv3 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2013 kl. 15:32 |
Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til? |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingenting?
|
|
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Leje film.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Skulle bare være sikker på, at jeg ikke snød mig selv for en masse guld! |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det frustrerende ved Apple TV er, at den gør nogle få ting, og de ting gør den så super lækkert, at man får lyst til at bruge den til en masse mere. Og det kan den så ikke Udover måske at screensaver-funktionen kan sættes op til at hente billeder fra en shared photostream, så synes jeg ikke rigtigt der er nogen guldkorn at hente, som ikke er direkte åbenlyse - medmindre du har et specifikt behov der skal opfyldes, og så tænker jeg at du ikke havde stillet spørgsmålet så åbent...
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke så mere den kan benytte til medmindre det lykkes nogle at jb den.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Du har fuldkommen ret. Må sætte mig tilfreds med at det den kan, og er købt for, virker perfekt! |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan også streame NBA International League Pass.
Med en amerikansk iTunes-konto er der adgang til et helt tosset stort udvalg af serier og film, til køb eller leje. Hulu Plus er også vildt godt, men det kræver dog Unblock Us, og lidt fiksfakseri at få lov til at betale for. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Podcast. Det bruger jeg selv en del.
Og leje film i iTunes.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Streame musik fra Spotify via AirPlay, se podcasts, streame fra iTunes, streame fra DR Nu via AirPlay, spille Asphalt7 via mirroring, Netflix
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du uddybe det med via AirPlay ? |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Har lidt problemer med hvis jeg fx hører musik på ipad og mirror det til ATV så stopper det efter ca 15 min
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |