|
Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-April-2014 kl. 07:28 |
Apple lancerer en reperationsprogram af iPhone med fejl på sleep/wakeknappen.
Jeg håber DK er omfattet af other countries fra d. 2. Maj. 9to5mac.com/2014/04/25/apple-launches-new-program-to-repair-faulty-iphone-5-sleep-buttons/ https://ssl.apple.com/support/iphone5-sleepwakebutton/ Min mobil står som godkendt til programmet ved tjek af serienummer. |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er min også, min kone fik ordnet hendes for en måneds tid siden.. hendes blev sendt til Holland, og samme dag (indenfor 2 timer) sendte de en anden... så man skal nok ikke regne med at få sin egen retur hvis det er apple der står for det... men den anden hun fik var uden de små brugsridser hun havde lavet så det var vel til at leve med
|
|
Mvh
René |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min er ikke godkendt. Men den siger heldigvis ikke noget.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Datterens er godkendt. Så er der bare at vente på, at DK kommer med på listen.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den alm. reklamationsret på 24 mdr. gælder jo stadig, men erhverv kan have andre forhold.
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
De tager min allerede nu, jeg kørte en fejltest på apples hjemmeside i forbindelse med at jeg havde glemt begrænsningskoden, og der fortalte den også der var en strømfejl, så på den baggrund samtidig med den er på listen over tlf der skal have fixet powerknappen, så kommer den ind.. så jeg får nok en ny.. de henter den i morgen (købt hos apple)
|
|
Mvh
René |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor finder du denne check side hos apple
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
min kones er også godkendt, men den har en lille revne i det ene hjørne, og har haft det siden den var 14 dage gammel, og er uden betydning, MEN de skriver at sådanne fejl automatisk bliver repareret med regning, og så er det jo spændende hvad de tager for det?
|
|
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
her https://getsupport.apple.com/Issues.action det kræver man indtaster en mailadresse, og holder browservinduet åbent, herefter kommer der en mail som åbnes på tlf hvorefter den indsamler data fra telefonen.. den laver åbenbart et resume til apple..
edit man skal naturligvis lige klikke sig ind på et emne først. Redigeret af rhsin - 28-April-2014 kl. 13:37 |
|
Mvh
René |
|
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
mulle: jeg tvivler på de reparerer noget som helst.. de sender en "ny" tlf.. om det så er en ny eller refurbished kan man jo kun gætte om.. den min kone fik retur så helt ny ud.. udefra.
|
|
Mvh
René |
|
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gætter på at grunden til de prøver at få penge ud af kunderne er at de ombytter telefonen den bliver ikke repareret.. det blev min kones i hvert fald ikke.. og om et par dage skal jeg fortælle hvad min blev... og kan man så klemme lidt penge ud for skærmrep så er tabet for dem jo mindre. Redigeret af rhsin - 30-April-2014 kl. 12:04 |
|
Mvh
René |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
takker, læste det godt i dag, men et er jo hvad forbrugerstyrelsen siger, og noget er hvad Apple har tænkt sig at overholde.
Apple skriver også: This worldwide Apple program does not extend the standard warranty coverage of the iPhone. Skal det så forstås sådan at nu tlf. er købt som erhverv, og er 1 år og 3 uger gammel, så dækker de ikke(der er jo kun 1 års garanti på erhvervskøb) men jeg prøver alligevel at sende den ind :-) Redigeret af MulleB - 30-April-2014 kl. 14:26 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |