recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chill-box sparkling manual
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chill-box sparkling manual

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 520
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chill-box sparkling manual
    Sendt: 24-Maj-2014 kl. 14:28
Hej

Jeg har lige købt ovenstående på et lagersalg, det er en drikkevandskøler, men der var ingen installationsvejledning med.

Er der én af jer som ligger inde med en, eller som kan fortælle, hvor de forskellige slanger skal føres hen?

Mvh Peter
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 15:02
Har prøvet at søge lidt på det, men har du noget modelnr. eller mere præcis betegnelse for den - når jeg skriver Chill-box vandkøler, kommer der nemlig flere slags frem...

Er der ingen låge, eller lignende, hvor der evt. kunne gemme sig en manual? Dette er nemlig gerne tilfældet på nogle maskiner.

Redigeret af turbo2 - 24-Maj-2014 kl. 15:14
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 15:14
Ja, det er en E-chillco2, men om det er co2 eller c02, ved jeg ikke. Og nej ingen låger...

På den ene side går en vand slange ind og en slange ind fra co2 flaske, på den anden side går der 3 slanger ud, som er marekeret med temp, cool og co2. Jeg går ud fra at den side med co2 flaske ind, er den side, hvor vandet går ind også, og boxen så kan levere temperet, kold og "dansk" vand fra den anden side?

Redigeret af hunt - 24-Maj-2014 kl. 15:15
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 15:30
Google var ingens ven her... Prøv at lægge billeder op, så kan nogen måske hjælpe...
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 18:13
Tak, fordi du forsøgte. :-)

Min svigerfar og jeg er dog blevet enige om, hvordan den skal samles, så vi prøver!
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 20:05
Nu kører den og køler vandet fint. Jeg kunne dog godt tænke mig en manual, da den kører hele tiden - det kan jo være at det er meningen, men bagpå står der 230w, og hvis den bruger det i timen, er den lige lovlig dyr i drift...

Her er et billede af modelnr. og serienr.

Redigeret af hunt - 24-Maj-2014 kl. 20:08
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 20:28
Stadig ingen hjælp at finde nogen steder på Google trods det at man nu kunne skrive det hele korrekt...

Du kan vel forhåbentligt returnere den, og så gå på jagt efter en anden?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Her er et billede af modelnr. og serienr.
Hvordan ser hele maskineriet ud?
Den må vist være et produkt her fra:

Mvh. JørgenT

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Hvordan ser hele maskineriet ud?
Den må vist være et produkt her fra:

Mvh. JørgenT

Producenten er vist god nok, de har bare ikke papirer på min model længere... (i hvert fald ikke på hjemmesiden.)
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Stadig ingen hjælp at finde nogen steder på Google trods det at man nu kunne skrive det hele korrekt...

Du kan vel forhåbentligt returnere den, og så gå på jagt efter en anden?

Den var nu så billig, at den ikke skulle returneres pga. manglende manual, men nu har jeg målt den igennem med hensyn til watt og temperatur. Når den begynder at køle, bruger den 90w, men falder hurtigt til 75w, i standby bruger den ca. 1,5w. Desværre køler den vist ikke, det den skal. Jeg forventer at lig de andre modeller, skulle den kunne køle til mellem 4-8 grader, men det laveste, som jeg har målt er 10 grader.

Så den må vist desværre retur....
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 11:00
Det var nu også pga. det tilsyneladende høje strømforbrug, som bliver vist på etiketten, jeg mente, du burde sende den retur.Smile Men skidt nu med det - nu ryger den jo retur alligevel, kan jeg se...
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 11:06
Hej.

Den er i deres Catalog for 2011:

Og der er nogle data på side 31.

Jeg læser at temperaturen kan justeres til mellem 4 - 8 grader.

Der står også at den bruger 40g R134a kølemiddel. Kan det være noget af det der mangler hvis den ikke køler nok?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 25-Maj-2014 kl. 11:07
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu