recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Interstellar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Interstellar

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Interstellar
    Sendt: 07-November-2014 kl. 00:09
Ved sgu ik lige om det her passer til dette forum men vil da lige slå et slag denne film, ikke mindst pga. lyden.

Er lige kommet hjem efter at have være i biffen og se Interstellar! Kendte stort set intet til den - hvilke sikkert kun gjorde det bedre! Nøøøøj hvor var jeg blæst væk af den film, trods sin længde, på den fede måde...
Jeg synes at den holder hele vejen rundt, visuelt, lyd, historien, godt skuespil... Skal helt sikkert have den på blu ray og se den igen!! Håber I andre, der ser den, får en lige så fed oplevelse...
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 00:17
Lyder godt!

Jeg har med vilje ikke søgt information eller lign. Om filmen, fordi jeg ikke vil farves på forhånd :-)
men jeg elsker alt hvad Christopher Nolan har lavet :-)
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 01:55
Jeg er også svært glad for den. Et sandt bombardement af lyd og billede.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 01:57
Hvilken biograf så du den i? Den er jo optaget i Atmos :)
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 02:02
Jeg så den i Imperial.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 07:55
List off topic: Jeg ved at at imperial har fået Dolby Atmos hvilket i sig selv er fedt. Men jeg har lige været i US og se nogle film med Dolby Atmos her blev lyden leveret med 96 discrete lyd spor, lyden kom også fra loftet og der var enten subwoofer eller but kicker i alle stolene som i øvrigt var el-justerbarBig smileUmiddelbart var der også subwoofer i loftet, men der var rødt lys i alle højtalere inden filmen gik i gang en total fed oplevelse. Mit spørgsmål er, har imperial også fået tilsvarende sub eller butt kicker i stolene og lige så mange højtalere? Kommer desværre ikke i imperial bio så meget mere efter jeg er flyttet på landet.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 08:20
Imperial har ikke buttkicker, gudske tak og lov for det. Men da de åbnede efter ombygningen sidste år skrev Dolby at det var verdens største Atmos setup og sal til dato.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 08:32
Fantastisk film og lyden var helt i top og fysisk til stedet i biografen i Esbjerg. Fed oplevelse!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Jeg så den i Imperial.

Fedt. De viser den nemlig med Atmos. Og på 70mm film i øvrigt, fremfor digitalt.
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 12:33
Nu glæder jeg mig endnu mere! Jeg har heller ikke opsøgt information omkring filmen.
- Det bliver i Fotorama i Viborg. :-)
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 17:27
Klart den film, som jeg har set mest frem til i år. Jeg har lige bestilt billet til på tirsdag i Fotorama i Viborg.
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2014 kl. 17:35
Den må jeg ind og se.
SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu