|
Interstellar |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2014 kl. 00:09 |
Ved sgu ik lige om det her passer til dette forum men vil da lige slå et slag denne film, ikke mindst pga. lyden.
Er lige kommet hjem efter at have være i biffen og se Interstellar! Kendte stort set intet til den - hvilke sikkert kun gjorde det bedre! Nøøøøj hvor var jeg blæst væk af den film, trods sin længde, på den fede måde... Jeg synes at den holder hele vejen rundt, visuelt, lyd, historien, godt skuespil... Skal helt sikkert have den på blu ray og se den igen!! Håber I andre, der ser den, får en lige så fed oplevelse... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder godt!
Jeg har med vilje ikke søgt information eller lign. Om filmen, fordi jeg ikke vil farves på forhånd :-) men jeg elsker alt hvad Christopher Nolan har lavet :-) |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Jeg er også svært glad for den. Et sandt bombardement af lyd og billede.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvilken biograf så du den i? Den er jo optaget i Atmos :)
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Jeg så den i Imperial.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
List off topic: Jeg ved at at imperial har fået Dolby Atmos hvilket i sig selv er fedt. Men jeg har lige været i US og se nogle film med Dolby Atmos her blev lyden leveret med 96 discrete lyd spor, lyden kom også fra loftet og der var enten subwoofer eller but kicker i alle stolene som i øvrigt var el-justerbar
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Imperial har ikke buttkicker, gudske tak og lov for det. Men da de åbnede efter ombygningen sidste år skrev Dolby at det var verdens største Atmos setup og sal til dato.
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Fantastisk film og lyden var helt i top og fysisk til stedet i biografen i Esbjerg. Fed oplevelse!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Fedt. De viser den nemlig med Atmos. Og på 70mm film i øvrigt, fremfor digitalt.
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Nu glæder jeg mig endnu mere! Jeg har heller ikke opsøgt information omkring filmen.
- Det bliver i Fotorama i Viborg. :-)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Klart den film, som jeg har set mest frem til i år. Jeg har lige bestilt billet til på tirsdag i Fotorama i Viborg.
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Den må jeg ind og se.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |