|
Tvungen Trefor TV? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2015 kl. 23:38 |
|
Vi skal flytte til oktober. Der hvor vi flytter hen (lejebolig), er der tvungen tilslutning til Trefor's TV grundpakke (WAOO).
Hvordan er det, er det tilladt at udlejer (privat boligselskab) tvinger os til at have denne TV-pakke/tilslutning. Det er helt ok med mig, at få Trefor's fiber, til internet, men m.h.t. TV så findes der både bedre - og billigere - løsninger! Også selvom vi får grundpakken til en rabatpris. Mig bekendt er der slet ikke gravet coax eller kobber ind i husene!? Så man kan sige at vi bliver bundet på hænder og fødder!! M.v.h. |
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg går ud fra at du får en konverter som laver dit tv signal om til DVB-C.
Det kører ofte højere bitrate end Stofa og YouSee og du kan have flere tv på uden en parabol boks. Hvordan vil du få en bedre løsning end det?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan er det mange steder. Det er helt vanvittigt at det stadig er lovligt. Vær du bare glad for at det ikke er den store pakke. Det var jeg tvunget til i årevis. |
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo det samme som at man skal betale aconto varme i de fleste lejemål.
Jeg ville da sagtens kunne starte et bål eller have min egen gasbrænder, men jeg kommer til at betale hanepladser for radiatorerne alligevel, selvom jeg ikke bruger dem. Det er en del af infrastrukturen.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja kablet er, men man behøver sku da ikke fulde det til randen med lort og tvinge alle til at betale for det. Det har i øvrigt heller ikke det fjerneste at gøre med varme i radiatoren. Det ene er en fornødenhed i et land højt mod nord. Det andet er et forbrugsgode.
Redigeret af Trumle - 04-April-2015 kl. 04:13 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg går ud fra at det er en demokratisk beslutning.
Boligselskabet får en rabat som kommer alle til gode. For at få rabatten skal alle som minimun betale for grundpakken.
|
||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil nu stadig påstå der er stor forskel på tvungen varme installation og så tvungen tv pakker. Så kunne de have et tilslutningsgebyr i stedet for at tvinde folk til en hel tv-pakke. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De få steder jeg er bekendt med er det kun grundpakken der er tvungen.
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når jeg taler bedre, så mener jeg kanalpakkesammensætning og priser! M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke meget demokrati i det, når det er byggefirmaet/udlejer, der har truffet beslutningen! Og i og med at det eneste der er lagt ind, er fiber, så er eneste alternativ jo Boxer TV! M.v.h. |
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke helt forstå problemet.
Hvis du selv kunne vælge, hvad er så den rigtige løsning, og hvad ville det koste de enkelte lejere? Jeg går ud fra at flertallet forventer, at der er udtag til radio og Tv når de flytter ind i en lejlighed. Det er så økonomisk den bedste løsning at alle kabler bliver samlet et sted, som så kan tilsluttes én udbyder. Nogle vil så påstå at de selv kan forhandle en bedre pris, men det vil nok være undtagelsen. At der så er en lille procentdel som ikke ser Tv, er desværre så prisen for at bo i et "kollektiv". Samlet set er det nok billigere på alle parameterer at bo mange sammen, som man gør når man vælger lejlighed.
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er tvungen i mange boligforeninger. Men er der slet ingen radio- TV-vægdåser nogen steder. Der MÅ da være gravet kobberkabler ned? Er der heller ingen gl. dags telefon-vægdåse?
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |