|
Nero eller lign til Mac? |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Marts-2017 kl. 12:58 |
|
Dumme Mac! Brænder en dvd og så er det en datadisk
Savner windows og Nero. Hvilket program til brænding til Mac kan anbefales?
Redigeret af Kampus - 23-Marts-2017 kl. 14:24 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nyt problem
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv først Burn, som er gratis:
Hvis du vil have noget lignende Nero på PC, så er det Toast: men Toast får dårlige anmeldelser her: Toast skulle kunne lave en simuleret blu-ray disk brændt på en DVD, men jeg prøvede i går, og disken kunne ikke læses i min OPPO. Ellers har Toast Titanium klaret alt andet, jeg har lavet.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok takker! Og i Burn kan jeg finalise disc, så den kan afspilles på min vens dvd afspiller?
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øv virker ikke med drag and draw. vil tage filerne fra Finder og trække dem over i brænder programmet, og det kan jeg ikke
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan er den optaget? Vil forvente den er optaget i HD, så du skal have fat i et program der kan konvertere til SD til DVD format. EDIT: Skal også oprette filer med den rette DVD struktur og fil størrelser. For øvrigt, du kan vel installere en virtuel Windows på Mac, så du kan bruge NERO? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 23-Marts-2017 kl. 16:50 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De fleste DVD afspillere kan også afspille data DVD skiver. Har du prøvet om den kan afspilles? Du får naturligvis ikke kapitler, flere lyd- og undertekstspor etc. med, men til gengæld får du videodelen i originalformatet. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min Blu-ray kan afspille TV HD optagelser fra USB, har aldrig prøvet med data DVD. Mvh. JørgenT
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er en TV optagelse som ligger i VLC afspilningsprogram. Ca 130 min, 3,18 GB. Kan fint være på en dvd, så det er vel SD kvalitet? |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min Oppo skrev Data dvd og afspillede ikke. Det var først her jeg blev klar over at Apple røvrender en med deres Quicktime. Ser så let ud, men der kommer altså kun en data disc ud |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal bare ha brændt én dvd. Så skal ikke ha installeret mere end højest nødvendigt. Troede ikke det var så svært på en Mac Redigeret af Kampus - 23-Marts-2017 kl. 17:12 |
||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal stadigvæk konverteres/opdeles for at lave ægte DVD format. Har manden ikke en PC/Mac/andet der kan afspille fra USB, det er meget nemmere uden konvertering. Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 23-Marts-2017 kl. 17:23 |
||
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |