|
Windows 10 opdatering, enkelte problemer. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2017 kl. 14:50 |
||
Hej.
Hvad har I evt. oplevet af problemer efter den seneste (og ret store) Windows 10 opdatering? Først virkede Chrome ikke, så jeg var ved at begynde at bruge Edge, men synes heller ikke den virkede helt god. Men nu virker Chrome da igen. Men en anden ting er at lommeregner på mit tastatur ikke virker mere. Og Internettet virker nogen gange lidt langsomt, men jeg er ikke sikker på om det bare er pga. juletravlhed på Internettet? Har I opdaget noget?
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Hvad mener du med nulstilling?
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
||
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Hampenberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2017 Status: Offline Point: 69 |
||
Har ikke oplevet nogen som helst problemer med den seneste opdatering.
|
|||
![]() |
|||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
||
Har oplevet nogle små ting såsom at Firefox Ikke virker. Nogle gange reagerer den ikke når der trykkes på startknap og andre småting!!!
|
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej. Har ingen problemer med ny Windows 10,og heller ikke med Firefox version 57. Mvh og en Glædelig Jul til alle. |
|||
![]() |
|||
||
Nu har jeg ikke lige en smartphone. Men jeg tror jeg er med på hvad du mener: Nulstille computeren til frabriksindstillingerne. Det er jeg ikke så interesseret i, computeren er fra april/maj 2011 - en Asus G73SW, opsat med ekstern skæm og tastatur. Kører stadig rigtigt godt. Det ville være noget af en omgang at geninstallere den for sådan et par småting, der måske løser sig hen ad vejen. Ikke for det - harddisken er delt op i C- og D-drev, så jeg kunne sagtens gøre det uden at berøre alle mine data. Men der må være en nemmere måde. Den første ting jeg tænkte på var at gendanne den til før opdateringen - men af en eller anden grund var der ikke lavet et gendannelsespunkt. Man kunne muligvis rulle opdateringen tilbage, men jeg studerede det ikke lige i detaljer. Men der var også flere opdateringer, der skulle rulles tilbage.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
Der bliver dagligt taget backup af alle data til en ekstern HDD, med GoodSync.
![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
||
Mit skærmkort kunne ikke findes efter opdatering så den kunne kun køre i en lav opløsning.
Desuden langsomt internet. Så jeg valgte at slette opdateringen igen og nu virker pc'en fin igen ![]() |
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Min kone kan ikke længere få sin PC til at vise skiftende fotos fra billeder på pauseskærm. Melder fejl efter ca 5 fotos og viser samtidig en sort skærm.Har nogle af jer et forslag.
|
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |