|
Min meget blonde kæreste... |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
enand
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
Emne: Min meget blonde kæreste... Sendt: 23-Januar-2007 kl. 12:04 |
...ønsker sig vanvittigt sådan en her til sin fødselsdag: http://dvdrewinder.com/index.php?main_page=product_info& ref=2&products_id=1&affiliate_banner_id=1 Jeg vil høre, om nogen har erfaringer med den? Mvh |
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 12:07 |
Ah, det er da vist "en and".
Mvh "en anden" (der leger med ordene) |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 12:17 |
Redaktør, recordere.dk
|
|
enand
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 12:19 |
Nå - jeg syntes ellers jeg havde kigget mig for... Mvh. |
|
Hapsdog
Super bruger Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 12:21 |
Har prøvet den! Den skal ikke tilbage på returretten. Spoler alt tilbage. En Cd klares hurtigt på ca. 20 sek. En musik cd endda på mindre. En shrinket film som har været vist mange gange kan godt tage helt op til 2 min. da de er begyndt at gå lidt stramt, Men der er som regel ikke tilbagespolingsgebyr på (det er jo min egen eller min kammarats) Til gengæld virker det som om producenten virkelig har lagt sig i selen hvor det gælder for alvor: Dobbeltlags DVDer: 1 min. den ene vej og kun 45 sek. den anden vej, forbi layerbreakpoint. Alt ialt en uundværlig ting i hverdagen. Og glem ikke at du ikke slider på din dyrt indkøbte DVDafspiller. (Jeg har før brugt børnenes spilkonsol til den slags) mvh |
|
BA1980
Junior bruger Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 16:16 |
er det ikke kun et vhs bånd der skal spoles tilbage ?
hvordan kan en dvd eller cd spoles tilbage ? |
|
joensson
Bruger Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 16:36 |
Hehe - har du lagt mærke til mængden af smileys i den her tråd? Redigeret af joensson - 23-Januar-2007 kl. 16:36 |
|
renevk67
Bruger Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 16:45 |
Hej Jeg vil lige advare om at dvdrewinder kun kan bruges til enkeltlags dvd+r. Jeg har masser af dobbeltlags dvd+r som jeg den ikke spoler tilbage. Jeg har klaget til selskabet og de siger at der kommer en ny opgraderet version ud til marts som også kan tage dobbeltlags og dvd-r. Så hvis I tænker på at anskaffe jer en så vent til den nye version. Redigeret af renevk67 - 23-Januar-2007 kl. 16:46 |
|
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|
renevk67
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 18:52 |
Jeg glemte at fortælle at den nye dvdrewinder er indrettet således at den kan spole dvden til bage på begge sider. Din blonde kæreste behøver altså ikke engang mere tænke på hvilken side der skal vende nedad når hun skal spole dvder. Det er simpelthen fantastisk.
|
|
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|
leif krarup
Junior bruger Oprettet: 24-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 18:57 |
Min endnu blondere kone mener nu altså at der spoles frem hvis dvd´en vendes med bagsiden op.......og hun er ikke tabt bag af en vogn!!!! |
|
renevk67
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 19:05 |
Det er rigtig nok. Det skal man gøre på den gamle version. Men den nye til marts er simpelthen en supermodel der selv finder ud af den slags. Så tænk på det potentiale af tænkekraft som din blonde kone kan få frigjort til helt andre og vigtigere ting. som at krølle hår, putte makeup på, shoppe i magasin du nord og meget andet som er vigtigere. |
|
Renevk67
|
enand
Sendt: 23-Januar-2007 kl. 19:23 |
Ja, det har jeg så lige fortalt hende og så svarede hun bare "nå, så er det jo ligesom med et videobånd" - er sgu ikke let at gøre glad... Mvh. PS! Jeg skulle spørge, om nogen har prøvet at bruge den som elektrisk neglefil? |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |