|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Sendt: 20-Marts-2008 kl. 10:54 |
BD Live og Resume Play bliver nogle af de ting der kommer i version 2.20 som kommer inden for de næste par dage. Redigeret af McNiklas - 20-Marts-2008 kl. 11:22 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12429 |
![]() |
Hvor er min DTS-HD MA-opgradering?
![]() Heldigvis er den nu så godt som bekræftet, så det er bare et spørgsmål om tid... |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
den er slet ikke dum . Jeg var heldig at synology lige har sendt ny firmware ud så nu er det muligt at streame musik og film fra min lille server til PS3 Den ender med at blive et lille media center |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Det er uden tvivl den opgradering jeg ser mest frem til! ..hvis den overhovedet kommer |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12429 |
![]() |
Den er så godt som 100% bekræftet. Bare rolig.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Hvorhenne har du læst det Naiera??
![]() Redigeret af Sploink - 20-Marts-2008 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jep jeg vil også gerne læse mere om den for det lyder spændende hvis det bliver en realitet
![]() |
|
![]() |
|
Arthur ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Nu har de søreme også i 2.20 fået et menupunkt i opsætningen til reduktion af MPEG mosquito støj: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1234&zoneid=5 Det bliver spændende at se forskellen. |
|
Sony 32V2000, Pioneer DVR-545HX-S (HDMI), Pace DS810 (HDMI), Belkin 3-1 HDMI Switch, PS3 (HDMI), Pinnacle PCTV 200e, Hauppage Win TV-PVR-250, NAD C 315BEE, BEOVOX S55
|
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Mht DTS HD Master ser det ud til at det vil komme. Ifølge en (troværdig og respekteret) person på Bluray forummet (forum.blu-ray.com) kommer DTS HD Master i en firmware opgradering. ' I will tell you though that it is a certainty that the PS3 will get DTS HD MA. Personen har status som Hollywood Insider, om det har noget med sony at gøre ved jeg ikke, men det gir åbenbart respekt på blu-ray forummet |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Efter sigende venter man til den første rene afspiller med DTS-HD MA er kommet - Panasonics BD-50.
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
troede ikke chippen i PS3 kunne opgraderes til DTS-HD MA?
Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
![]() |
Det du snakker om er muligheden for at bitstreame HD-lyden, hvilket HDMI-chippen rigtig nok ikke kan. Det vi andre snakker om er intern dekodning af HD-lyden, hvilket man godt kan opgradere PS3'en til at kunne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |