|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() Sendt: 01-December-2009 kl. 23:02 |
|
Hej.
Er der andre end mig, der har købt MUST HAVE filmen "Le Grand Bleu" som er udkommet på Blu-ray fra Skandinavisk film. På bagsiden står der fransk + engelsk lyd, men jeg kan ikke finde noget engelsk sprog. Er jeg den eneste der er faldet i den "fælde" ? |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
dykker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Hej jeg har samme problem, kan ikke skifte mellem de to sprog
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Desværre så har "Le Grand Bleu" på Blu-ray Skandinavisk version, kun 2.0 lyd og ikke 5.1 som bla. den fransk og us version har
![]() Blive faktisk lige så glad for at den kom i en Skandinavisk version, men blive ligeså hurtig skuffe igen, det er en OM'er. Så må jeg leve med US version og kun engelske undertekst, men 5.1 lyd. Film er faktisk i indspille med fransk tale, hvor de steder der tale engelsk er der fransk undertekster. Redigeret af Startrek - 06-December-2009 kl. 13:01 |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Ja. Det er meget skuffende.
Jeg tager til Las Vegas i Januar (På CES med recordere.dk), og der vil jeg købe den med hjem. Totalt ringe... |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Jeg var lige ved at "falde i" og bestille denne version da den kom men nåede heldigvis at høre om lyden først. Scroll ned og læs den første anmeldelse.
Heldigvis kom denne version kort tid efter. Nu er der i det mindst engelsk lydspor på som der skal være men .... " Audio Options: English (Stereo 2.0 LPCM) French with English Subtitles (DTS HD master Audio 2.0)" |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
![]() |
||
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Jeg har den på VHS ;)
|
||
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Nej. "The disc includes both the original and director's cut versions of the film" |
||
![]() |
||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
|
Hvorlange de 2 versioner ?
|
||
![]() |
||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
|
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
![]() |
|
Den danske og svenske må være ens. Så der er trykfejl på den danske. http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=77138&ref=jk09&lang=se&subsite=start& På Luc Bessons begäran är det original-ljud på Blu-ray utgåvan. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |