Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Emne: Aflyst Fælleskøb Pana DMP-BDT300 Sendt: 29-April-2010 kl. 22:58 |
Som supplement til det igangværende fælleskøb af Panasonic TX-p50VT20 forsøger vi at stable et fælleskøb af Panasonic DMP-BDT300 på benene.
Panasonic DMP-BDT300 er en helt ny blu-Ray afspiller der også håndtere 3D. Det i mine øjne meget interessante ved Panasonic afspilleren er dens 2 HDMI udgange (HDMI 1.3 og HDMI 1.4), så man kan benytte sin eksisterende receiver til at afspille HD-lyd. Du kan læse mere om afspilleren her:
Afspilleren forventes at "lande" omkring samtidig med Panasonic 3D TV´et, altså forventelig i næste uge.
Leverandøren til fælleskøbet vil være en dansk autoriseret Panasonic forhandler.
Jeg skal defor bede Jer om, at tilkendegive en forhåndsinteresse for købet af Panasonic afspilleren.
Prisen anslås at ligge på ca. 3600 kr. Listeprisen er 3995 kr.
Må jeg se nogle "Interessenter"
Redigeret af Hother - 04-Maj-2010 kl. 07:54
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 10:03 |
Opsa
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 18:31 |
Er der slet ingen der har en Panasonic 3D BD afspiller på indkøbslisten?
Forhåndstilsagn til dette fælleskøb er ikke betinget af køb af Panasonic VT20 som er på fælleskøb på recordere.dk
Jo flere der vil købe afspilleren, jo lavere priser
|
|
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:36 |
Hvorfor laver i ikke et fælleskøb med den og VT20 i en pakkeløsning? Og, i burde komme med nogle bedre fælleskøb generelt. Jeg kan snildt hive lavere priser hjem selv end det jeg ser herinde som "fordelagtige" fælleskøb. Nu er jeg ikke selv interesseret i afspilleren, men, hvis jeg var, ville jeg jo også købe et 3D tv og få en ordenlig rabat hjem for at købe begge produkter. Det har du vel også selv gjort?
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 30-April-2010 kl. 19:41 |
Firebird skrev:
Hvorfor laver i ikke et fælleskøb med den og VT20 i en pakkeløsning? Og, i burde komme med nogle bedre fælleskøb generelt. Jeg kan snildt hive lavere priser hjem selv end det jeg ser herinde som "fordelagtige" fælleskøb.
Nu er jeg ikke selv interesseret i afspilleren, men, hvis jeg var, ville jeg jo også købe et 3D tv og få en ordenlig rabat hjem for at købe begge produkter. Det har du vel også selv gjort? |
Så synes jeg da bestemt, at du skal kontakte Lars, så du kan stå for eventuelle fremtidige fælleskøb
Det er desværre ikke en mulighed i øjeblikket
Redigeret af Hother - 30-April-2010 kl. 19:58
|
|
|
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 10:35 |
Hother skrev:
Firebird skrev:
Hvorfor laver i ikke et fælleskøb med den og VT20 i en pakkeløsning? Og, i burde komme med nogle bedre fælleskøb generelt. Jeg kan snildt hive lavere priser hjem selv end det jeg ser herinde som "fordelagtige" fælleskøb.
Nu er jeg ikke selv interesseret i afspilleren, men, hvis jeg var, ville jeg jo også købe et 3D tv og få en ordenlig rabat hjem for at købe begge produkter. Det har du vel også selv gjort? |
Så synes jeg da bestemt, at du skal kontakte Lars, så du kan stå for eventuelle fremtidige fælleskøb
Det er desværre ikke en mulighed i øjeblikket |
Nu er jeg jo ikke selv interesseret i det, men, det kunne jo være at andre var det. Den slags pakketilbud kører de med i USA, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre med et fælleskøb? Nå, det synes du? Jamen, hvis i har et godt job til mig, så kan i da bare sende en PM.
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 10:40 |
Firebird skrev:
Hother skrev:
Firebird skrev:
Det er desværre ikke en mulighed i øjeblikket | Nu er jeg jo ikke selv interesseret i det, men, det kunne jo være at andre var det. Den slags pakketilbud kører de med i USA, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre med et fælleskøb?
Nå, det synes du? Jamen, hvis i har et godt job til mig, så kan i da bare sende en PM.
|
Naturligvis har jeg da fået et bundle tilbud
Job og job, alt vi vi foretager os er ulønnet, og med baggrund i eget arbejdsmiljø
|
|
|
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 10:56 |
Hother skrev:
Firebird skrev:
Hother skrev:
Firebird skrev:
Det er desværre ikke en mulighed i øjeblikket | Nu er jeg jo ikke selv interesseret i det, men, det kunne jo være at andre var det. Den slags pakketilbud kører de med i USA, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre med et fælleskøb?
Nå, det synes du? Jamen, hvis i har et godt job til mig, så kan i da bare sende en PM.
|
Naturligvis har jeg da fået et bundle tilbud
Job og job, alt vi vi foretager os er ulønnet, og med baggrund i eget arbejdsmiljø
|
Naturligvis har du det. Jo, men, hvis jeg ville lave sådan noget, så ville jeg bestemt også bruge en masse tid på at forhandle med en masse leverandører, så jeg ville ikke have tid til et lønnet arbejde ved siden af, så det skulle selvfølgelig være lønnet. Til gengæld ville jeg arbejde som en gal og prutte om priser på kryds og tværs.
Redigeret af Firebird - 01-Maj-2010 kl. 11:11
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
viol8r
Super bruger
Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 277
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 11:30 |
Hother skrev:
Er der slet ingen der har en Panasonic 3D BD afspiller på indkøbslisten?
|
Kunne godt være interesseret i afspilleren, hvis prisen er god.
Har planer om et VT20-65", så denne kunne også være interessant i et fælleskøb :-)
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 11:38 |
|
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24751
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:49 |
Hvad er der med til denne? Nogen film? evt usb dongle?
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 18:08 |
flemming larsen skrev:
Hvad er der med til denne? Nogen film? evt usb dongle? |
Nej, USB dongle mener jeg følger med TV´et (VT20), og der er noget 3D demo med Fleming
|
|
|