recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone bliver varm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone bliver varm

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone bliver varm
    Sendt: 15-Februar-2011 kl. 19:19
Hej,

Jeg har nu brugt min iPhone 4 i et stykke tid som model via USB. Den har nok været koblet til i en 4-5 timer...

Jeg ved ikke om den er varm, men den er meget lun på bagsiden, men er det noget der skader? Skal den have pause eller skal man bare køre videre?

/L
          
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:17
Den lukker selv ned ved overophedning. Der var meget debat om dette i sommers, da folkk var meget forundret over disse nedlukninger i sommersolen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2011 kl. 20:25
Altså telefonen lukker den selv ned? Det er sgu da en fed ting :) Tak
          
Til top
Henk 50 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2008
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 18:10
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91158&title=bliver-din-iphone-4-varm#top
Til top
Henk 50 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2008
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 18:14
Læs mere her:

http://billigste-iphone-4g.dk/bliver-din-iphone-4-varm-her-er-loesningen/#ixzz19xLmiYal

Redigeret af Henk 50 - 17-Februar-2011 kl. 11:48
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 23:54
Hmm, tak for linket, men det er nu ikke lige det der mit problem er Smile
          
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hej,

Jeg har nu brugt min iPhone 4 i et stykke tid som model via USB. Den har nok været koblet til i en 4-5 timer...

Jeg ved ikke om den er varm, men den er meget lun på bagsiden, men er det noget der skader?

Meget lun er ganske normalt.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 11:38
Når den er koblet til oplader er det helt normalt at den blir lidt varm. Intet at bekymre sig om.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 12:02
Synes jeg læste om et problem med data der blev sendt over nettet af telefonen og pludselig havde man brugt for tusindevis af kroner i dataoverførsel - og et af symptomerne var netop at telefonen blev varm - MEN kan ikke huske om det var iPhone...?

OT: Lidt sjovt med den dér "Altså telefonen lukker den selv ned? Det er sgu da en fed ting :)"... jeg ville jo personligt synes det var rimelig træls, hvis min telefon lukkede ned og var ubrugelig...
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Synes jeg læste om et problem med data der blev sendt over nettet af telefonen og pludselig havde man brugt for tusindevis af kroner i dataoverførsel - og et af symptomerne var netop at telefonen blev varm - MEN kan ikke huske om det var iPhone...?

OT: Lidt sjovt med den dér "Altså telefonen lukker den selv ned? Det er sgu da en fed ting :)"... jeg ville jo personligt synes det var rimelig træls, hvis min telefon lukkede ned og var ubrugelig...

Dem der har fået en gigantisk regning har rent ud sagt været nogle klaphatte der ikke har sat sig ind i tingene, hvis man har en smartphone og ikke i sit mobil abonnement  har inkluderet dataforbrug og ved hvad det koster hvis man overskrider det så burde man måske bare overveje at gå tilbage til en Nokia 3310.

Angående at den selv lukker ned ved for høj temperatur, så vil feks din computer også gøre det for at beskytte imod at man brænder elektronikken af.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Dem der har fået en gigantisk regning har rent ud sagt været nogle klaphatte der ikke har sat sig ind i tingene, hvis man har en smartphone og ikke i sit mobil abonnement  har inkluderet dataforbrug og ved hvad det koster hvis man overskrider det så burde man måske bare overveje at gå tilbage til en Nokia 3310.
Så de burde have forudset at have fået en defekt telefon der selv henter og sender data uanset om du bruger den eller ej... - jeg snakker ikke om almindelig brug af telefonen, men en fejl der gør at den sender/henter data uafbrudt og som følge deraf bliver varm!

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Angående at den selv lukker ned ved for høj temperatur, så vil feks din computer også gøre det for at beskytte imod at man brænder elektronikken af.
I know, men jeg vil da bestemt være meget skuffet, hvis det blev nødvendigt - hvad enten det var computeren (som jeg selv har samlet) eller telefonen...
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2011 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Ja, den bliver varm når den bruges til meget dataoverførsel, men dataoverførsel kan jo sagtens være med vilje - specielt når man bruger den som modem som i OP's tifælde
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu