recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BenQ W7000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BenQ W7000

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BenQ W7000
    Sendt: 03-April-2012 kl. 23:26
Hej.

Nogle der har set denne i aktion ?    eller ved hvor man kan se den ?

Den skulle være i toppen , men nogle siger larmen fra sådan en benQ er ret ret larmende , er dette sandt?   ( måske nogle har ældre ver.)

Smile
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 23:47
Jeg har en BenQ W6000, og ja, den larmer i normal mode. Jeg koerer den i eco mode, da den har mere end nok lys til mit behov, og der er stoejniveauet betydeligt lavere. Jeg bemaerker det ikke naar filmen foerst spiller.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 23:56
Sterolab jeg har en optoma og den larmer da også, men jeg har aldrig hørt en benQ, men ved de er lysstærke, mon ikke w7000 har samme støj som din ?
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 00:17
Jo, jeg vil gaette paa at stoejniveauet er det samme paa de to modeller. Jeg ved ikke hvordan det sammenligner sig med Optoma.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 00:17
ok tak Stereolab Thumbs Up
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

Hej.

Den skulle være i toppen , men nogle siger larmen fra sådan en benQ er ret ret larmende , er dette sandt?   ( måske nogle har ældre ver.)

Smile
BenQ larmer ikke mere end andre projektorer i samme standard efter min bedste overbevisning.
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Hej.

Smile
BenQ larmer ikke mere end andre projektorer i samme standard efter min bedste overbevisning.

Hej, det er også min holdning, jeg bemærker intet fra den... Super lækker Projektor til pengene
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 22:48
Ok rart at hører, så takker Kasper og therock.

Kunne være man skulle kigge nærmere på den nye w7000 så,men kan bare ikke findet stedet hvor man kan se den i aktion desværre.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 09:43

Ok rart at hører, så takker Kasper og therock.

Kunne være man skulle kigge nærmere på den nye w7000 så,men kan bare ikke findet stedet hvor man kan se den i aktion desværre.

Ka se den forhandles af Hifi klubben

http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/projektor/benq_w7000_video-projektor.htm

Mon ikk de har det sat op eller ku være int. i at lave en demostration af denne hvis man lige giver dem et kald .......Wink

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 19:21
Hindsberg De har desværre ikke sat den op i nogle butikker overhovedet, og synes jeg er lidt dårlig fordi hvem gider købe en projektor til de penge uden man kan se den?
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 09:55

Hindsberg De har desværre ikke sat den op i nogle butikker overhovedet, og synes jeg er lidt dårlig fordi hvem gider købe en projektor til de penge uden man kan se den?

prøv at ring til dem og hør om ikk de ku arrangere en demostration....det må da være mindste kravet eller få en til test hjemme......

Ved Peter ( Chefen ) er til at snakke med ......fra Lyngby.....men sikker på dem i Kbh også er samarbejdsvillige

Til top
Masterpiece Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2011
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 10:10
Jeg har en BenQ (ms513) mener jeg den hedder, nogle gange kan man godt syntes den larmer lidt, men man kan sige at lyden er vel altid lidt høj i en biograf :-) så jeg har ikke noget problem med larmen fra en BenQ selv hvis man blot ser TV der på og ikke gider høj lyd,(kun alm. volmuen og digital lyd) syntes jeg kun det er meget sjællent det kan virke som et irritations moment. Nu er W7000 jo lidt en anden størrelse end min, men jeg kunne ikke forstille mig det kunne være så slemt. :-)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu