|
Solgt: Quality Screen 86" DD2017-W lærrede |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2012 kl. 21:16 |
Edit: SOLGT Hej alle ![]() Qualityscreen Diplomat DD2017W 86" rullelærred 16:9 inkl. kombinerede loft/vægbeslag. HBO 800,- Køb nu 1100,- Befinder sig i sakskøbing og skal afhentes ![]() Kan evt. leveres inden for 25-30 km mod tilskud for tid og brændstof. ![]() Det skal nævnes at jeg har spraymalet den nederste "stang" matsort, da den hvide farve var distraherende. Kom frisk ![]() kører også på dahf.dk
Redigeret af Hi Fi Dwarf - 03-Februar-2013 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HBO og overskrift opdateret
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
og så lige den klassiske, hvor ?
|
|
![]() |
|
Befinder sig i sakskøbing. Er nu rettet i første indlæg
![]() |
|
![]() |
|
Så prøver vi igen
![]() |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
Kan du slet ikke overtales til at sende den til Djævleøen?
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Hvad måler selve kassetten i bredden ? og kan du ikke også give mig et mål på dugen inkl. maskering i bredden.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Hvor på djævleøen snakker vi? Kommer da af og til nord på. Ville umiddelbart være meget ked af at skulle sende det.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1176 |
Hornbæk :O)
Kan GLS ikke håndtere sådan en?
|
|
![]() |
|
Foreløbig er der lidt info her. Målene på 2017 er der også ![]() Så finder jeg tommestokken frem imorgen og får målt hele herligheden. ....Ja det lød nok forkert ![]() ![]() -men du ved hvad jeg mener
![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 01-Februar-2013 kl. 23:56 |
|
![]() |
|
Det kan de nok. ![]() Men jeg har ikke emballagen og er ikke meget for at løbe risikoen ved forsendelse. Så en køber der vil afhente eller som bor inden for rimelig leverings-afstand vil blive foretrukket. Nu må vi se... Hvis det efter et par dage viser sig at den eneste interesserede bor "i den anden af landet", må jeg muligvis revidere min nuværende holdning. ![]() Redigeret af Hi Fi Dwarf - 01-Februar-2013 kl. 23:28 |
|
![]() |
|
Kan evt. godt mødes lidt derned af, hvis du kommer mod nord.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |