|
forstår ikke signal med yousee |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2012 kl. 17:37 |
Hej
er desværre blevet skilt og har så også mistet min parabol med canal digtital som bare kørte derudaf. sidder så i min nye lejlighed og har yousee. har selv lavet et kabel da det skulle være længere end det man kan købe ca 15 m kan se de fleste kanaler har et panasonic 50vt20 og med DVB-C sigere den fuld signalstyrke på dr1, dr2, tv2 osv men på kanal 4 og tv3+hd og et par andre er signal styrkeren lav og det pixeler helt vildt umuligt at se noget for mig gir det ik mening at der er signal på nogle kanaler og ik på andre, hva gør jeg? mvh kristian
|
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er TV'et tilsluttet direkte til antenne dåsen i væggen eller er der noget fordeling nogen steder?
Hvis det er det første har du muligvis lavet en fejl på dit kabel. |
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
direkte kabel fra dåsen til tvet. fejl på kabelet selvom jeg kan se de fleste programmer?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvilken programpakke? Grund- Mellem- eller Fuldpakke?
|
|
![]() |
|
grund pakken,
|
|
![]() |
|
ved godt jeg ik har zulu og alle de andre, men tv3+hd canal 6 canal9 kanal 4 der er billede på men hakker og pixler
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det, du oplever, er ikke en kabelfejl, men at de kanaler, som pixelerer, gør ALT for at prøve at snige sig udenom pakkefiltret.
![]() Redigeret af turbo2 - 20-August-2012 kl. 18:14 |
|
![]() |
|
aha :-) ville man så kunne sætte en forstærker på også tag dem adligevel?
|
|
![]() |
|
her kan du se, hvilke kanaler, som reelt er i Grundpakken: http://yousee.dk/Tv/TV-Pakker_og_kanaler.aspx
|
|
![]() |
|
ja det er også rigtigt troede bare tv3hd og kanal 4 var med når der kom billede på , zulu har jeg bare sort skærm men de har sgu da regnet den godt ud at man kan se deres programmer halvt så man kan blive hooked på noget af det de sender
|
|
![]() |
|
Ved ikke... men måske et vildt godt kabel istedet, eller hvis du har mulighed for at flytte rundt på tingene i lejligheden, så du kunne nøjes med et kort kabel, eller en Triax-boks m. DVB C - den kan trække dem hjem, stort set uden problemer. Det BEHØVER ikke være med overlæg, at YouSee gør det således. Det KAN også være pakkefiltrene, som er noget skidt!
Redigeret af turbo2 - 20-August-2012 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
prøver med en forstærker eller en triax boks :-) kan desværre ik korte kablet af
men tusind tak for den super hurtige hjælp :-)))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |