recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg et 65" til Jylland??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg et 65" til Jylland??

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan får jeg et 65" til Jylland??
    Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:06
Hej med jer
 
Har købt et 65" LED hos Proshop og fortrudt købet. Jeg har min returret, men har fundet ud af, at det er svært (umuligt) som privatperson at sende noget der vejer mere end 20 kg. Og det vejer 28..
 
Det skal fra nordsjælland til Højbjerg..
 
Any ideas? Nogen der skal køre turen alligevel (i en varevogn) ? Håndværkere, der skal hjem til hovedlandet på weekend eller andet?
 
Ideer modtages med tak, da jeg ellers er lidt på den...
 
Go´ fredagSmile
Til top
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:25
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:31
... som der står øverst: kun op til 20 kg. TVet vejer 28 kg.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:32
Præcis
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:37
Hvad med at høre forhandleren?
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:41
De er ikke forpligtet til at sørge for det. Jeg har spurgt. Det er mit problem.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:44
Jo men det kunne jo være at forhandleren kunne hjælpe imod betaling.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:45
Jeg har engang sendt noget som privat med UPS, men ved ikke om de gør det mere. Vil gætte på, at det nok koster i omegenen af 1000kr for sådan et TV.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af Scubaghost Scubaghost skrev:

De er ikke forpligtet til at sørge for det. Jeg har spurgt. Det er mit problem.

Kan de ikke sende en returlabel til dig, hvor du så betaler for det? Hvis de giver god service, så må det kunne lade sig gøre.

Bortset fra det, så er det latterligt, at vi som privatpersoner, kun kan sende op til 20kg.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 20:57
Jeg har ikke hørt fra dem i 3 dage, efter jeg meddelte dem at det skulle retur. Mente først at de skulle betale pga en fejl på deres annonce på hjemmesiden, men det gør de ikke, da der er taget forbehold for billedfejl. Men har efterfølgende sendt flere mails med forespørgsel om en pakkelabel eller anden løsning. 1 hver dag. Med kvittering for modtagelse og læsning. Så jeg må prøve dem igen mandag.
Jeg håber de vil hjælpe, men jeg vil godt være forberedt på det modsatte.

Redigeret af Scubaghost - 22-Februar-2013 kl. 20:58
Til top
tbj2803 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Januar-2008
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbj2803 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:34
I 2007 sendte jeg et 42" plasma med danskefragtmænd. Er ret sikker på det vejede mere end 20kg, de gamle plasmaskærme vejede jo betydelig mere end nudagens skærme.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Status: Offline
Point: 1176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:38
Jep. Det er også en mulighed. Håber bare på en noget billigere løsning..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu