|
X eller PS ? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 15:20 |
Hejsa,
Knægten fylder 7 om et par måneder og plager for en consol. Som om han ikke brugte nok tid på Ipad og Nintendo DS i forvejen Nå men.... jeg er lidt blank her. Hvad skal jeg gå efter - en ny PS4 eller Xbox one eller er en af de 'gamle' fine? Hvad er jeres erfaringer? Jeg tror hans primære motivation er en bedre udgave af minecraft end på Ipad'en På forhånd tak for indspark..... |
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke det i den alder er sjovere fx med en Wii? Dem kan du også få kylet i nakken til ingen penge. :-)
|
|
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville gerne spise ham af med en Wii men DET gider han ikke.... han har spillet en del Wii hos venner og familie...
|
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så var det ikke så lige til. :-) Syntes personligt at en PS4/X1 til 3500-4000 kr. er lidt overkill til en 7-årig.
Evt. overvej en Xbox 360 med Kinect, den kan også fås til rimelige penge og der er et meget pænt udvalg af valg i alle prisgrupper. Inkl. Minecraft. :-)
Redigeret af Jakabov - 18-Februar-2014 kl. 16:08 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spiludvalgsmæssigt giver en af de nye konsoller overhovedet ikke mening til en 7-årig.
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skulle da lige være de Lego spil
|
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med noget trælegetøj eller nogle legoklodser ? :)
Ellers vil det helt sikkert være en ps3 eller xbox 360 der skal købes, der er slet ikke spil nok til de nye der gør den spændende til en knægt på 7 ;)
|
|
Bladerunner
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for feedback.
Efter at have luret lidt på priserne er det helt sikkert en Xbox 360 eller en PS3 der er aktuelle. Hvad taler for hvilken model? er Kinetic værd at satse på ? Som sagt er det spil som mindcraft samt LEGO i alle mulige afskygninger samt diverse pixar film, der fylder mest i børne universet lige nu. Og øhhh.... han HAR også andre mere pædagogiske interesser så I behøver ikke at være bange for at han spiller 24/7 EDIT: Jeg kan se at man kan afspille Blueray med PS3.... hermed et lille plus til den set ud fra mine egne egoistiske behov Redigeret af Bladerunner - 18-Februar-2014 kl. 16:47 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som fås billigere til PS3 |
|
Bladerunner
Funktioner
Tak(0)
|
Er der ikke nogen Harddisk i den Xbox, der hedder 4GB ?
Er 'Kinetic' et must eller er det bedre at benytte controllerne? Ja, det ER første gang jeg har interesseret mig for 'de store' consoller |
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Xbox er helt sikkert en fin maskine og hvis man er interesseret i kamera features så er det kinect man skal gå efter.
Men udvalget af spil i alle aldersgrupper er af hvad jeg ved noget større ved ps3 og fordelen er jo at der også er indbygget blu ray afspiller i denne. Om du skal have den med 12 gb eller den med 500 gb må nogle andre hjælpe dig med ;)
|
|
Bladerunner
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er idéen med at vælge 4Gb i stedet for 250Gb ved Xbox eller 12Gb frem for 500Gb ved PS3 ??
Jeg går ud fra at det er en anden type memory men hvor sjovt er det hvis man ikke kan downloade en masse spil til dem?
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |