recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram
    Sendt: 26-April-2014 kl. 07:28
Apple lancerer en reperationsprogram af iPhone med fejl på sleep/wakeknappen.

Jeg håber DK er omfattet af other countries fra d. 2. Maj.

9to5mac.com/2014/04/25/apple-launches-new-program-to-repair-faulty-iphone-5-sleep-buttons/

https://ssl.apple.com/support/iphone5-sleepwakebutton/

Min mobil står som godkendt til programmet ved tjek af serienummer.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 10:08
det er min også, min kone fik ordnet hendes for en måneds tid siden.. hendes blev sendt til Holland, og samme dag (indenfor 2 timer) sendte de en anden... så man skal nok ikke regne med at få sin egen retur hvis det er apple der står for det... men den anden hun fik var uden de små brugsridser hun havde lavet så det var vel til at leve med
Mvh

René
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 11:10
Min er ikke godkendt. Men den siger heldigvis ikke noget.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 11:57
Datterens er godkendt. Så er der bare at vente på, at DK kommer med på listen.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 11:31
Den alm. reklamationsret på 24 mdr. gælder jo stadig, men erhverv kan have andre forhold.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 11:40
De tager min allerede nu, jeg kørte en fejltest på apples hjemmeside i forbindelse med at jeg havde glemt begrænsningskoden, og der fortalte den også der var en strømfejl, så på den baggrund samtidig med den er på listen over tlf der skal have fixet powerknappen, så kommer den ind.. så jeg får nok en ny.. de henter den i morgen (købt hos apple)
Mvh

René
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 11:59
Hvor finder du denne check side hos apple
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 13:30
min kones er også godkendt, men den har en lille revne i det ene hjørne, og har haft det siden den var 14 dage gammel, og er uden betydning, MEN de skriver at sådanne fejl automatisk bliver repareret med regning, og så er det jo spændende hvad de tager for det?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 13:33
her https://getsupport.apple.com/Issues.action det kræver man indtaster en mailadresse, og holder browservinduet åbent, herefter kommer der en mail som åbnes på tlf hvorefter den indsamler data fra telefonen.. den laver åbenbart et resume til apple..

edit man skal naturligvis lige klikke sig ind på et emne først.

Redigeret af rhsin - 28-April-2014 kl. 13:37
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 13:35
mulle: jeg tvivler på de reparerer noget som helst.. de sender en "ny" tlf.. om det så er en ny eller refurbished kan man jo kun gætte om.. den min kone fik retur så helt ny ud.. udefra.
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

min kones er også godkendt, men den har en lille revne i det ene hjørne, og har haft det siden den var 14 dage gammel, og er uden betydning, MEN de skriver at sådanne fejl automatisk bliver repareret med regning, og så er det jo spændende hvad de tager for det?
forudsat denne artikel http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article2271867.ece er korrekt så må de ikke tage penge for skærmskift forudsat at det er noget de reparerer i forbindelse med knapskifteprogrammet.

Jeg gætter på at grunden til de prøver at få penge ud af kunderne er at de ombytter telefonen den bliver ikke repareret.. det blev min kones i hvert fald ikke.. og om et par dage skal jeg fortælle hvad min blev... og kan man så klemme lidt penge ud for skærmrep så er tabet for dem jo mindre.

Redigeret af rhsin - 30-April-2014 kl. 12:04
Mvh

René
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 14:26
takker, læste det godt i dag, men et er jo hvad forbrugerstyrelsen siger, og noget er hvad Apple har tænkt sig at overholde.

Apple skriver også: This worldwide Apple program does not extend the standard warranty coverage of the iPhone.
Skal det så forstås sådan at nu tlf. er købt som erhverv, og er 1 år og 3 uger gammel, så dækker de ikke(der er jo kun 1 års garanti på erhvervskøb)

men jeg prøver alligevel at sende den ind :-)

Redigeret af MulleB - 30-April-2014 kl. 14:26
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu