|
Komplett.dk |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juni-2015 kl. 16:07 |
Hvad er jeres holdning til Komplett.dk?
Kan I bryde trustpilot' negative anmeldelser?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hár handlet der et par gange. Noget pc hardware. Ingen problemer.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Handler næsten altid hos komplett. Har både haft ting der er gået i stykker og fortrudt købt. Ingen problemer. Altid god service hos komplett
|
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det overrasker mig meget, hvis de har overvejende negative kommentar. Jeg handler stort set altid hos komplett og har også brugt deres RMA service og det har fungeret uden problemer.
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har handlet der en del gange.
Og jeg har ikke haft problemer med at returnerer. Jeg har dog haft en reparatin, som gik helt i hegnet. Men de indrømmede fejlen og gav en klækkelig kompensation, så til sidst var jeg ikke utilfreds. |
|
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har kun været tilfreds med dem !!!!!!!!
Og bruger dem stadig. |
|
Skywalker
Bruger Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun positiv erfaring med Komplett. Brugte deres udvidede returret, ingen problemer der.
|
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har brugt komplett flere gange og altid uden problemer.
|
|
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt dem et hav af gange og aldrig har jeg haft problemer.
Hverken med ombytning, returvarer ellers deres telefoniske support. 5 stjerne herfra |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har handlet der mange gange uden problemer og har heler ikke haft noget problem ved returnering.
Deres hjemmeside kan være fyldt med fejl således kan man ofte købe deres upgrade kits (bundkort, ram, cpu) billigere hvis man køber delene som enkeltdele end som kit, og vælger man at købe den ene del et andet sted kan der endnu mere at spare :-) Men generelt godt tilfreds, leveringstiden kan være en dag længere end hos andre, har dog skiftet til ComputerSalg som min primære leverandør. |
|
mvh Infinity
|
|
moller
Bruger Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har handlet der flere gange uden problemer
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har handlet der ofte, og vil ikke have betænkninger.
Men det kan jo være de ikke vil betale til trustpilot. Det har der været en masse bøvl om tidligere. |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |