|
SMS fra fremmed om natten OK? |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2019 kl. 11:57 |
I nat 01:40 fik jeg en SMS fra en ukendt person om en af mine annoncer på dba
Her til morgen spurgte jeg ham så i en SMS hvorfor han mente, at det var OK at sende en SMS om natten Svar: Han vidste da godt at han ikke skulle ringe om natten, men en SMS var da ikke anmassende Overdriver jeg, eller mangler han almindelig opdragelse? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du overdriver, min mobil er på total lydløs (ingen vibration), med undtagelse af "stjerne" kontaktpersoner, dvs. familie, i tilfælde af krise.
Det må være din pligt at sætte din mobil på lydløs, du kan jo bare vente til med at svare til næste dag. Det er da på højde med at modtage en mail, hvilket naturligvis også er ok at modtage om natten.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Præcis
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Jeg ville aldrig selv kontakte nogen på anden måde end mail sen aften eller nat.
Når det er sagt, er vibration og lyd slået fra på min telefon når jeg går i seng, så jeg opdager ikke hvis jeg forsøges kontaktet.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Bonusinfo: Kun lyd fra kontakter om natten
Men jeg blev sgu vred Nå, det kan da være at han ikke gør det igen |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hbar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Er det ikke derfor "Forstyr ikke" findes og kun dem som er favoritter vil telefonen give lyd fra sig. Jeg har sat min til "Forstyr ikke" fra kl 22:00 - 07:00, så tænder skærmen ikke, den ringer ikke og bipper ikke. Så kan jeg svarer på SMS, Messenger beskeder osv når jeg vågner. Jeg skal heller ikke "huske" at slå det til/fra, da den gør det selv.
Redigeret af Hbar - 08-Maj-2019 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Jeg forstår ikke problemet??
Det er jo ikke en som står og ringer på din dør...
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Må han så heller ikke sende en mail til dig om natten?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis det er et problem, så er det da også et problem at skrive her på forummet, for du får en Mail om at der er et svar og den kan da også komme på et for dig ikke passende tidspunkt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Det der med at få mails om svar på fora gør jeg godt nok ikke i.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Er du sur fordi du har Thunderstruck til at afspille når du får en SMS..
![]() Ellers må jeg indrømme jeg ikke kan se problemet. |
|
![]() |
|
Jeg får ikke mail om ny besked...
Godt så, så er det kun mig der mener at det er ubehøvlet |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |