|
Reklamer |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Emne: Reklamer Sendt: 10-November-2008 kl. 23:44 |
|
Hold kæft nu kan der da dårligt proppes flere reklamer ind i sitet ! Det er fandme blevet prop fyldt - jeg forstår godt at serveren ikke kan trække det! |
||
mvh Infinity
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 06:34 | |
Sålænge det er gratis at bruge sitet, så skal indtægterne komme ind andre steder fra. Og det sker primært via reklamer. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 14:23 | |
Så længe I ikke anvender Pop-up reklamer, så er det til at leve med.
Redigeret af Kampus - 11-November-2008 kl. 14:24 |
||
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 15:25 | |
Hvor er det lige der er kommet så voldsomt mange flere
reklamer på? Det eneste jeg er stødt ind i er Google-ads i bunden af et forum emne. Og det er da ikke fordi det fylder så meget. Som Kampus siger, så længe det ikke er irriterende pop- ups og blinkende lysshow så er det helt klart til at leve med, set i forhold til den kvalitet sitet har som gratis-site. Ville sgu være trist hvis man skulle til at betale for at få adgang til forummet [edit]Kom lige i tanke om, hvis du virkeligt vil se et skræk-eksempel så tag da et kig på Edbpriser.dk. Se det er næsten uhyggeligt... Redigeret af jonaskp - 11-November-2008 kl. 15:27 |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 15:44 | |
Det ville dog være rart hvis forummet understøttede flere browsere f.x. Safari fremfor kun IE / Firefox. |
||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 15:51 | |
Jeg synes bare det er irriterende med alle de reklamer og nogle af dem er ganske lang tid om at loade. Og ja de senest er kommet mellem teksten og skriveboksen her i forumet, men også på forsiden er der snart reklamer over det hele. Bare min mening. Laban: Gider du holde dig til emnet, TAK!
|
||
mvh Infinity
|
||
Infinity
Sendt: 11-November-2008 kl. 15:52 | |
Ja netop og derfor siger jeg fra nu. Iøvrigt er programmøren, ifølge hvad jeg har fået fortalt, den samme; Jens Hummelmose! |
||
mvh Infinity
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 16:06 | |
Infind: Selvfølgeligt vil jeg gerne holde mig til emnet. Men nogle browsere er væsentligt hurtigere end andre. Så ved de hurtigere browsere bemærker man ikke så meget at serveren er sløv som du påstår den er. Derfor kunne det være rart at man understøttede andet end IE som jo ikke er speciel hurtig. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 16:24 | |
Det kræver en opdatering af forum softwaren - seneste version skulle understøtte det fint, men jeg ved ikke hvor mange customrettelser der er foretaget her på recordere.dk, der evt. kan besværliggøre en opdatering.
HiFi4all.dk kører også med en gammel version af samme software. |
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 16:44 | |
Har du overvejet om der er problemer med din forbindelse eller computer? Jeg synes ikke at siden (inkl. reklamer) er specielt længe om at dukke op... |
||
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 17:18 | |
Programmøren af siden er jo irrelevant. Mængden, størrelsen og "Aggresiviteten" af reklamer er jo udelukkende et spørgsmål om finansieringen af hjemmesiden. Programmøren får jo bare besked af ejeren om hvilke reklamer han skal gøre plads til, og hvor de skal være... |
||
Smurf
Super bruger Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 17:20 | |
Om så siden var sovset ind i reklamer kan man som bruger af et gratis site altså ikke stille krav til andet. Det er helt naturligt at omkostningerne skal dækkes og ja det er sikkert et helt naturligt niveau man kan ramme med max antal reklamer - men det her er jo VAND i forhold til meget andet. Dansker der vil have det på deres måde og så gratis, vi har en sjov kultur bl.a. på det område. |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |