|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 23-Maj-2009 kl. 10:12 |
|
Heey ville høre om der er nogen der ved hvor dtc 09 bliver sendt fra, kan se de skal køre imorgen, men kan ikke finde ud af hvem der sender det i tv'et sidste år var det kanal 5 men kan ikke finde noget på deres side.
Så ville høre om der er andre der ved det? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Det gør 6'eren... Her er forklaringen: http://dtc-net.dk/?id=23587 Redigeret af Non-Desperado - 23-Maj-2009 kl. 11:06 |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Takker rigtig mange gange for hjælpen. :D
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Men hvor er det dog ufatteligt ringe TV dækning der findes af DTC Ligegyldige Fodboldkampe fra nær og fjern bliver sendt konstant, på nærmest samtlige kanaler og hele Danmark er i oprør grundet landskampen der kun sendes digitalt - men DTC det bliver bare ignoreret Jeg græmmes over det evindelige fodbold tyrani der hersker i dette land. |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men sender 6 ikke i 16:9 fra 1 juni, så bliver billedet da sikkert lidt bedre.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har det på samme måde, jeg ser ikke fodbold eller anden form for sport, udover motorsport, men det er ikke meget der bliver sendt, og det de sender er meget begrænset, i forhold til alle mulige andre hvor man er nede i armatør kampe næsten.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Tænk at det skulle komme fra min mund, men der er jo andet end billedkvalitet i verden. Jeg synes dækningen af DTC alle dage har været journalistisk elendig, også da TV2 havde det, til dels forårsaget af kaotiske og konstant skiftende pointsystemer fra DASU's side. En simpel ting som at gennemskue hvem der fører mesterskabet når dagens løb er slut, har ofte været noget man har skullet finde på internettet bagefter, fordi kommentatorerne/producerne ikke har magtet at opsummere stillingen inden programmet slutter. Og jeg husker også et par situationer fra sidste år hvor kommentatorerne ikke havde styr på hvem der startede hvor i andet heat eller finaleheatet, før starten var gået. Nu så jeg ikke første løb i sæsonen, og kommer heller ikke til at se det i morgen, men lige nu sidder jeg og gennemsøger DTC-net's hjemmeside for at finde reglerne for hvem der starter hvor - det er sgutte nemt... Som sagt, det er til dels DASU's egen skyld og ikke tv-dækningen - alene dét at man har en finalevinder der står med pokalen og får tv-billederne i aftensporten, men som ikke nødvendigvis er dén der har fået flest point med fra weekenden, er direkte grinagtigt. Men det er altså problematisk at informations-niveauet er så ringe, for det sænker helt naturligt folks lyst til at følge med, hvis de ikke kan gennemskue hvad der foregår. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg har det på samme måde, man skulle næsten tro der kun var fodbold og håndbold. Men fleretallet ser jo mest foldbold og håndbold. |
||
![]() |
||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Kunne ikke være mere enig, nok også derfor jeg har mistet lysten til at følge DTC.. |
||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
|
Endnu værre står det til som MX interesseret... SpeedTV (sendes på CBS' kanalplads) distribueres ikke engang i Europa, men er tilgægelig for de fleste andre i verden i HD!
![]() ![]() Dækningen af Le Mans er også blevet elendig. TV2 er holdt op med at sende hele natte, som før i tiden. Og prisen for at kunne se det via Sputnik ) jeg har ikke TV2 Sport) fik de lige femdoblet sidste år, med indførslen af en såkaldt "Le Mans pakke" som man er tvunget til at købe, hvis man vil kunne se det. Ligegyldigt pjat som fodbold og håndbold kan man stort set ikke slippe for, mens motorsport bliver fuldstændig ignoreret. |
||
![]() |
||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Så er det da godt vi har F1
![]() Jeg synes faktisk TV3 Puls gør det glimrende med hensyn til dækning og kommentering. Selv billedkvaliteten er forbedret væsentligt i forhold til, hvordan det var i starten af sæsonen. Det er faktsik ved at være på højde med RTL's dækning. |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Tv-dækningen af DTC er i hvert fald ikke blevet bedre siden at det er kommet over på 6'eren
![]() Til Le Mans,så er det godt at tv dækningen af Le Mans 2009 alle 24 timer bliver sendt på Eurosport/Eurosport 2,der kan man få det hele med,Testkørsel, direkte,Warm up, direkte,Legends race, direkte,hvad mere kan man forlange
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |