|
|
Besvar ![]() |
Side 123 28> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() Sendt: 24-August-2004 kl. 21:08 |
Hej Alle For oversigt over tilkendegivelser / bestillinger se emnet: Fællesindkøb. Sony HX900 & HX1000. Skema /Lars Redigeret af Lars |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Hej Thorvald. Hvem er forhandleren, God Pris ?? |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Forhandler ej GodPris til den pris, jeg nævnte. Det var med vilje, at jeg ikke nævnte forhandleren, hvis nu de gerne vil være anonyme, ligesom i fælleskøbet med Kiss DP-558.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Sony RDR-HX900 til 850$ hos amazon.com, skal man være opmærksom på noget specielt hvis man køber denne lækkerbisken i USA?
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Ja, den kan formentlig ikke bruges i Danmark - og så bliver den langt dyrere når du skal ligge afgifter, moms, fragt mv. oveni (regn med ca kr. 8.500 før du har den stående i reolen i stuen). Hvorfor ikke blot deltage i fællesindkøbet - så kan prisen komme helt ned på kr. 6.175,- (ved 21 deltagere) - og så er du sikret 2 års garanti/reklamations-ret. /Lars - Se evt. her for en forklaring på hvorfor du ikke skal købe i USA |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Det er en helt kanon pris vi kan komme ned på hvis nok tilmelder sig: kr. 6.175,- inkl. moms og fragt (i Danmark) Så se at komme frem af busken og meld jer til nu! Forhandleren oplyser at der bliver rift om maskinerne (akkurat som vi så med JVC DR-MH30) - så der skal ikke ventes for længe hvis vi skal modtage maskinerne fra den første sending til Europa! Iøvrigt er det pt. kun muligt at bestille maskinen i sølv farve. Det vil muligvis ændre sig senere til også at omfatte sort... /Lars |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Thorvald. Er der ikke blevet givet en tilbudspris på HX1000? Skal der købes 21 stk. af hver model, eller er det et samlet antal for begge modeller? Skal jeg sende en "pb" til dig, eller hvordan tilmelder jeg mig?
Keld |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis der er nogen andre forhandlere, der synes de kan give et endnu bedre tilbud end de 6175 for HX900 - så kom bare ud af busken!! - Og Sony freaks: I har her alle tiders mulighed for at få opfyldt Jeres drømme om en lækker digital videomaskine med mange gode funktioner - til en pris I ikke sådan lige kan finde andre steder. Så skynd Jer og tilmeld Jer! |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
thsto ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hvis der kun er en lille prisforskel op til 1000 modellen, så er jeg klart intereseret i den store model Mvh Thomas |
|
![]() |
|
mikael ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg er interesseret i at købe enten 900'ren eller 1000'ren afhængig af prisforskellen. Når der kommer oplysning om leveringstid og priser på begge modeller, er jeg parat til at skifte til 100% seriøs på en af modellerne. Mvh. Mikael |
|
![]() |
|
Tobtenor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej T. Skriv mig endelig op som interesseret i 900-modellen. Mvh Tobias |
|
Smile, your not alone!
|
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Er der nogle problemer i at lægge Mp3-filer ind på HX900/1000. Jeg er interesseret i at have overskuelig oversigt over min musik, og har hørt at nogle mærker er bedre til dette end andre! (Thompson etc.) Der står at den kun afspiller mp3 fra Cd! Men kan man ikke lægge mp3 filer ind fra DVD --> HD?
Auri |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 28> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |