|
Åhh nej - nu også nedtælling?? |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2012 kl. 08:39 |
ÅÅÅH nej!
Der har været meget skriveri omkring Recordere og iApple herinde - måske med rette? Det virker lidt som om at recordere er blevet besat af Apple og deres produkter og måder at lancere produkter på. Alle de rygter og artikler der bliver skrevet har jeg tit tænkt, ja ok, jeg vælger kun at læse dem med facts, eller dem der synes interessante - og derved har jeg sprunget rigtig mange nyheder om apple over på recordere. Men at man nu vil sætte et ur til nedtælling på forsiden (Jeg formoder det er til Apple show den tæller ned?), for i bedste hemmeligheds-apple-stil skriver man ikke umiddelbart hvad man tæller ned til. Jeg må sige at jeg har holdt skruen i vandet hvad angår at "anklage" recordere for at være partiske, men nu kunne jeg simpelthen ikke holde min frustration tilbage mere. Ærgerligt. ...bliver mit emne slettet må det jo siges at være i rigtig Apple-ånd. Vi får se.
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Partisk fordi de bringer nyheder, om de mest efterspurgte produkter? Hvis der ikke skal mere til, at gøre dig frustreret må du have et hårdt liv
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig
For meget måske - og for lidt facts Og synes efterhånden Apples produkter er blevet overhalet af de andre - lidt lige som B&O fjernsyn Men Apple skal have credit for at vi er hvor vi er idag (tror jeg) mht brugervenlighed & flotte produkter - synes bare ikke deres produkter er så anderledes længere (desværre)
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
En nedtælling viser dem der interesserer sig for begivenheden hvornår den er. En slags reminder, da man jo ikke kan komme for sent, i forhold til den live chat der holdes.
Samtidig er den en reklame for at vi holder den live chat. Og egen-reklamer er ind imellem nødvendige, for at få læsernes opmærksomhed
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Speednut
Super bruger Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er enig, det har taget lidt overhånd med rygter og apple på det seneste.
I det hele taget, er der alt for meget smartphones og tablet fokus i nyhederne. Recordere kan efterhånden ligeså godt ændre navn til mobilsiden2.dk surround/hi-fi er efterhånden blevet skubbet langt i baggrunden. Jeg har svært ved at se, hvorfor jeg skal blive ved med, at besøge siden, da jeg ikke køber ny mobil 1 gang i måneden, eller har noget at bruge en tablet til. |
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo også blot se det som en nedtælling til hvornår du skal holde dig væk fra internettet, hvis ikke du kan tåle at høre nyheder om andet end det, du selv kan lide
Er det virkelig så vanskeligt ganske enkelt kun at læse de nyheder man finder interessante og ignorere resten? Jeg synes det fungerer fint for mig |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi er et bredt tech-medie, og vi skriver om al elektronik til hjemmet.
Når der er store begivenheder som verdens største mobiludstilling, så fylder mobilnyhederne meget. Fordi der er mange af dem.
Vi skriver bare om det hele, og så må læserne selv sortere. Det er nemlig umuligt at gøre alle tilfredse på samme tid, for vi interesserer os hver i sær for forskellige ting
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forslag - I kunne evt. indføre, at nyhederne fik nogle tags: f.eks. i dette tilfælde "apple" "ipad" osv, og så give brugerne mulighed for at blackliste visse tags, så uønskede nyheder automatisk blev sorteret fra?
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ahem, os med iPads kan altså ikke se nedtællingen, da den er kodet i Flash
Redigeret af Jwin - 05-Marts-2012 kl. 10:48 |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg troede det var til Apple brugere den nedtælling var lavet.
Men det er til nye potentielle brugere/kunder i stdet for Redigeret af SVP03 - 05-Marts-2012 kl. 10:50 |
|
SVP03
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jwin, super bemærkning !!
Såvidt jeg husker er der vidst også nedtælling til yousee livemeeting o.l., dermed er det ikke en apple ting og jeg bliver ikke generet af en nedtælling. |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så det er kun Android (og pc) brugere der generes af den, det styrer |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |